štvrtok, 31. januára 2013

My favourite spring rtw 2013 collections

I know that it´s a little bit late wit spring rtw collections for 2013 because we already know the fall ones but I want to show you my favourite ones.
I divided them for you into 10 categories:

Viem, že na jarné ready to wear kolekcie pre rok 2013 je už trochu neskoro, pretože už poznáme tie jesenné, ale chcem Vám ukázať tie moje obľúbené.
Rozdelila som ich pre Vás do 10 kategórií:

1. Most Italian or Sicilian (again with great patterns like the last summer- do you remember the fruit/vegetable patterns?:) - Dolce&Gabbana
1. Najviac talianska alebo sicílska (opäť so skvelými vzormi ako minulý rok- pamätáte si na zeleninové/ovocné vzory?:) - Dolce&Gabbana


2. The girliest one - Chanel
2. Najdievčenskejšia - Chanel



3. The most colorful one (like a candy:) - Burberry Prorsum
3. Najfarebnejšia (ako cukríky:) - Burberry Prorsum


4. The simplest one from my choices - Chloé
4. Najjednoduchšia z mojich výberov - Chloé


5. The most Indian princess like :) - Marchesa
5. Najviac pripomínajúca indickú princeznú :) - Marchesa


6. The laciest one
6. Najčipkovejšia - Valentino


7. The most inspirational - Alexander McQueen 
7. Najinšpiratívnejšia - Alexander McQueen



8. The most transparent - Giambattista Valli
8. Najpriesvitnejšia - Giambattista Valli


9. Oscar´s - because Oscar de la Renta belongs to my top designers
9. Oscarova - lebo Oscar de la Renta patrí medzi mojich najobľúbenejších návrhárov


10. With the biggest wow effect for me - Elie Saab
10. Tá, ktorá na mňa mala najväčší wow efekt - Elie Saab


And what about you? Do you like the ones that I have chosen? Which spring rtw 2013 collection do you like?

A čo vy? Páčia sa Vám tie, ktoré som vybrala? Ktorá jarná rtw 2013 kolekcia sa Vám páči najviac?


9 komentárov:

  1. Krasa! Ktore budu v najblizsej giveaway? :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja s vždy poteším z takémuto článku lebo to vôbec nesledujem:-) a z týchto tie prvé biele šaty McQueen.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. za mňa určite elie saab, DG je tiež fajn, ale vôbec sa mi nepáčia topánky :/
    Chanel tip top, opäť, niet o čom.
    No ostatné na mňa pôsobí príliš "oscarovo".

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa páči Elie Saab, ale vôbec to nesledujem, kto, kde a aké kolekcie sú :) Takže ako "babô" povedala, aspoň to vidím v článkoch. :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vaaauuuu, Marchesa a Valentino, juuj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne sa najviac páči Chloé a Valentino :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Alexander McQueen ma vždy vie dostať do kolien :)rovnako ako Elie Saab :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. chloé úplne najdokonalejšia! :)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. minulo-ročná kolekcia, ktorú mal Chanel sa mi páčil viac .
    najviac sa mi ale páči Chloé, Valentino a tie čierne šaty od McQueena :)

    OdpovedaťOdstrániť