Wednesday, January 16, 2013

New in (after sales edition)

This new stuff is a result of gifting myself after finals, trying to buy something for myself by gift card (dress), also result of something that caught my attention (necklace and lingerie- I hope that it will catch somebody else´s attention, if you know what I mean :D), the result of urgent need (of new leggins), the visit of second hand after a long time and after a couple classes of wine that always defeat my effort to resist (of course Asos :D).
What did you get in sales?

Tieto nákupy vznikli ako snaha odmeniť sa po skúškach, využiť gift kartu (šaty), tiež výsledkom toho, že ma niečo veľmi zaujalo (náhrdelník a spodné prádlo- to dúfam zaujme aj niekoho iného, if you know what I mean :D), výsledkom urgentnej potreby (nových legín), návštevy sekáča po dlhej dobe, ale aj vplyvom pár pohárov vínka, ktoré porazia aj tú najväčšiu snahu odolať (Asos, pochopiteľne :D).
Čo ste si vo výpredajoch kúpili vy?






H&M

See by Chloé tunic from secondhand, Koton leggins that actually make my butt look better and awesomly soft H&M sweater.
See by Chloé tunika zo secondhandu, Koton legíny, ktoré mi tvarujú zadok (yes!:) a neskutočne mäkký H&M sveter (škoda len, že púšťa chlpy:/).

Mango bag that I got only because of my dear Patrik and eagle claw bracelet from House.
Mango kabelka, ktorú som získala iba vďaka môjmu milému Patrikovi a pazúrový náramok z Housu.

H&M lingerie and Tally Weijl necklace.
H&M spodné prádlo a náhrdelník z Tally Weijl.

Asos



16 comments:

  1. Mozem sa opytat ktore seckace napr v bratislave navstevujes? Dakujem za info

    ReplyDelete
    Replies
    1. Všetky Textile House :)

      Delete
  2. Šaty sú prekrásne! a prádlo ani nehovorím :)

    Ja tento rok zatiaľ úspešne výpredajom odolávam (H&M tu nemáme, a to ostatné ma necháva chladnou :D).

    ReplyDelete
  3. Krásne veci :)

    ReplyDelete
  4. krásne šaty, kabelka aj spodné prádlo :))

    ReplyDelete
  5. That first dress is gorgeous! :)

    -Haylie

    ReplyDelete
  6. Jeeej, Zuzi, na tie cervene z Asosu som aj ja poskulovala, ale kvoli tetovaniu by to nevyzeralo dobre.. Hned ma zamrzelo, ze som si ho dala, ked som si spomenula, ze bez podprsenky aj tak nechodim :D Takze pohodicka, ale obe s mamou sme predsa kazda jedny objednali! Cize prva objednavka na Asose uz jee!!! :) Tesime sa ako male, inak krasne veci mas, ako vzdy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. čosi? obe?
      to je také super :) teším sa s Vami :)
      pod niektoré šaty sa podprsenka jednoducho dať nedá ;D
      aké máš tetovanie?

      Delete
    2. Velkeho draka s triquetrou. Poslala by som aj foto, ale neviem, ci mam povolenie :D Ja ho milujem, ale moj snubenec z neho velmi nadseny nie je, tak nenosim odhaleny chrbat :)

      Delete
    3. pošli :)
      ja mám rada pozerať sa na tetovania :)

      Delete
  7. letím do Housu po náramok ! koľko stál ? :)
    a červené šaty wow ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fú, vyhodila som cenovku, ale tuším okolo euro niečo :)

      Delete
  8. tie šat y sveter ♥♥

    ReplyDelete
  9. wooooow! šaty a sveter su krááásne!:)

    ReplyDelete
  10. tak na tie saty som dnes v HaM v zlavach veru pozerala, este boli v tmavej, ale sa mi dalo, ze som uz stara na nich :) ale cipkovane, co boli pri nich boli fajn, mam ich v bezovej a aj v ciernej boli pekne, no a tiež som sa zastavila v second hande a ulovila som krasny romanticky svetrik Esprit, akurat vyhlasili vsetko za 75 centov, takze super nakup :)

    ReplyDelete
  11. kabelka a spodne pradlo, kombinacia co nikdy nesklame ;)


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete