pondelok, 28. januára 2013

new in & giveaway winners

Today just shortly: little new in (from sales) and giveaway winners at the end of this post. :)
The other giveaway still continues. :)

Dnes len krátko: malý new in (z výpredajov) a výherkyne giveaway na konci postu. :)
Ďalšia giveaway stále pokračuje. :)


1. Green bag : from New Yorker that will match my flats in spring.
2. ELLE : I don´t buy fashion magazines, except Vogue on the airport. I used to but I prefer to read all I want on internet. But this issue comes with a cute pink clutch so I couldn´t resist.
3. Six headpiece : I have no idea where will I wear it but it looks absolutely perfect.
4. Black cap : is from Camaieu and my ears are finally not freezing. ;)
5. Glitter nail polishes : from H&M because girl can never have enough glitter. :)

1. Zelená kabelka : našla som ju v New Yorkeri úplnou náhodou a bude sa mi skvele hodiť k balerínkam na jar.
2. ELLE : nekupujem si módne časopisy (okrem Vogue na letisku). Niekedy som zvykla, ale v súčasnosti radšej čítam to, čo ma zaujme, na internete. Lenže toto číslo malo pri sebe veľmi milú ružovú kabelku, a tak som neodolala.
3. Čelenka : je zo Sixu a naozaj neviem, kam ju budem nosiť, ale je jednoducho perfektná.
4. Čierna čiapka : je z Camaieu a moje uši tancujú od radosti, lebo konečne nemrznú. ;)
5. Flitrové laky : z H&M, pretože flitrov nie je nikdy dosť. :)

A giveaway vyhrávajú (alebo random vyžreboval):
Nelka (náušnice a rukavice)
&
Anka (náhrdelník a lak)

Gratulujem a hneď Vám idem písať maily. :)

12 komentárov:

  1. Jeeeeeeeeeeeej dakujem krasne...uz teraz sa tesim na vyhru a gratulujem Nelke :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja tebe :) a poputuju ti aj tie nausnicky moje :)

      Odstrániť
  2. A inak ta kabelka z Elle je uzasna...ja mam ciernu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi pekne dakujem :) tesim sa, adresa odoslana!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. gratuluejem :) to ružové psaníčko máme aj my doma,strašne sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tá čiapka je super :)
    a takú čelenku by som si kúpila už len preto, aby som si ju mohla položiť na poličku .. a je to fuk, že neviem s čím ju budem nosiť :D

    OdpovedaťOdstrániť