Monday, January 14, 2013

Ples v opere 2013 alebo dokonalosť vs. zlý výber

Sorry, this article is relevant for slovak readers mostly, so today in slovak only. :)

Takže, keby dnes nejdem ku mojej sestre, tak ani neviem, že sa včera konal 13. ročník Plesu v opere.
Ale táto informácia sa ku mne napokon dostala (ďakujem Deni:), a tak som sa rozhodla, že dnes vyslovím názor k tomu, čo mali na sebe dámy oblečené.
Zlých výberov bolo menej ako minulý rok (nikdy nezabudnem na Studenkovej modrú róbu s volánmi á la "pri výbere mi preskočilo":D)
Výber som rozdelila na podľa mňa kráľovné večera, priemer a zlé výbery.
Ospravedlňujem sa za vodoznak na niektorých fotkách. Sú totiž z topky.sk a zvyšné z pluska.sk.





Kráľovné večera

Pekných rób bolo viac, ale vyberám len tie, pri pohľade na ktoré sa mi zatajil dych. :)

Medzi jednoznačné víťazky zaraďujem fotografku Janu Keketi. Na každom plese v opere vyzerá vždy ako zo škatuľky. Jemná čipka, telová farba evokujúca nahé telo- no dokonalosť.

Beáta Danglová je dôkazom, že netreba výraznú farbu alebo veľa doplnkov na to, aby žena zaujala. Nádherné a elegantné. Neviete niekto, čo je to za značku? Pripomína mi to Valentina.

Tatiana Rosová zvolila cukríkovú ružovú. Niekto by ju za to možno kritizoval, ale róba jej perfektne sedí a omlaďuje ju. A pri tom obrovskom množstve čiernych rób, ktoré sa na tohtoročnom plese ocitli, dávam veľké plus. 

Hanečka a jeho model. Len pozrite na tú fotku. Nádhera! Naozaj netreba povedať viac.

Magdaléna Šebestová je prekrásna žena. A korešpondujú s tým aj šaty. Sexi rozparok, flitre a zahalené/nezahalené ramená sú veľmi chic! A tie náušnice!

Simona Bubánová. Zosobnená elegancia. Veľmi vhodne zvolená róba pre dámu jej veku. Evokuje mi americkú herečku zo starého hollywoodskeho filmu.

Dokonalá Michaela Kocianová. Aj keby si na seba dala vrece zo zemiakov, či šaty z Miletičky s nápisom Diar, Chennel alebo Gussaci, vyzerala by perfektne. Naozaj pôsobí anjelsky.

Daniela Krausová. Aj napriek tomu, že jedna z mnohých čiernych rób, tak hodnotím skvele. Jemná čipka, nerušivá flitrová aplikácia a zaujímavý prvok vo vlasoch. Doladené do najmenších detailov. :)

Priemer

Alebo šaty, ktoré jednoducho nemali až taký wow efekt, ak vôbec nejaký, ale ku katastrofám ich nezaraďujem. :)

Petra Ficová. No neviem, viete, že mám čipku rada, ale toto mi silno pripomína nočnú košeľu. Navyše podľa mňa nevyniká a je to príliš nevýrazné. Na čiernovláske by to vyzeralo oveľa lepšie.

Zuzka Kanisová je krásna žena, aj šaty má pekné, ale podľa mňa by sa hodili dáme vo vyššom veku. Na to, že je stylistka by som čakala niečo výraznejšie. Ale chválim vlasy a makeup. :)

Andrea Heringová. Veľmi elegantné, neukazuje príliš, ale za 10 000 eur by som čakala niečo s väčším WOW efektom.

Iveta Malachovská. Priemer. A opäť ďalšia čierna róba. Ale pozitívne je, že je to oveľa lepšie ako niektoré róby, ktoré si na seba bola schopná navliecť v minulosti.

Zlé výbery

Ach jaj. Katarína Hasprová. Kapitola sama o sebe. Veľmi lacno pôsobiaca róba, šperky a tie disco rukávy? Nie.

Sisa Lelkes-Sklovská. Šaty samé o sebe by na chudej mladej žene, napríklad ako vyššie spomenutej Miši Kocianovej, pôsobili dobre. Pri Sise snaha o luxus nevyšla, ukazujú až príliš veľa a výstrih pôsobí vulgárne na veľkých prsiach, aké má ona. A to "vrásnenie" na prsiach by dobre zvolené šaty mali zahaliť.

Jarmila Lajčáková. Viete, že kryštály mám rada. Ale v spojení s veľkým rozparkom, rukavicami bez prstov a červenými švami pôsobia prekombinovane. A som to len ja, že mi pripadajú, ako by jej dobre na prsiach nesedeli?r.

A čo si myslíte Vy? Kto sa Vám páčil alebo nepáčil?


33 comments:

  1. úplne s tebou súhlasím,fakt :) na prvom mieste sú naozaj najkrajšie šaty

    ReplyDelete
  2. mne sa páčila tamara heribanova! a miša kocianova a simona bubanova.

    ah a kačacia teta heringova ma fajin vlasy

    ReplyDelete
    Replies
    1. fakt kačacia :D

      Delete
    2. mne tiez, a teda boli tam aj zaujimavejsie saty ako tieto tu...kazdopadne nastastie uz to nebyvaju take faily :)

      Delete
    3. tamara bola dokonalá a originálna! jo úlne najviac

      Delete
  3. Sklovská je katastrofa a nie šaty, ale ona sama :D Horror, ako sa na to pozerám, tie jej prsia, bože môj, normálne mi vyskakuje husia koža!
    Hanečkova partnerka, pani Danglová a Michaela Kocianová sú u mňa jednoznačne top.
    Heringhová je až nezvyčajne zahalená :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aj na moje počudovanie :D
      čakala som, že uvidíme aspoň čiarku :D
      Sklovská by si už mohla vyčistiť zrkadlo.

      Delete
  4. Haha vtipne si to zhrnula :D mám rada tieto "poplesové" posty :)...
    Mne sa páčia Šebestová a Heringová, vypadajú veľmi sexi. Niekedy je to pri týchto plesoch tažké... vypadať sexi, no nie vulgárne. A tvoj výber je zatiaľ dobrý, nie ako po minulé roky, idem pozrieť ešte nejaké iné fotky haha.

    zlrocksisters.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. súhlasím s tebou ale akože hrozne to bolo tento rok :D

    ReplyDelete
  6. Najviac ma asi zaujala Michaela Kocianová, vyzerá fantasticky. A Malachovská má na sebe konečne niečo jednoduché a "nepreplácané".

    ReplyDelete
  7. za mna určite pani Danglová :) konečne niekto, kto neukazuje prsia, alebo nemá rozparok až do nebies, ale pekné a decentné, ako sa na ples do opery patrí :) Sklovská by sa podľa mňa mala prestať snažiť vyzerať o 20 rokov mladšie-.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebo jej to zjavne nepomáha :D
      a pani Danglová je naozaj jemná a elegantná :)

      Delete
  8. Zuzička, uuplne s tebou súhlasím! Mám pocit, že sa budem radiť s tebou, pokiaľ pôjde o šaty na svadbu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeeej! fakt! to beriem! :)

      Delete
    2. CHcem kratke a cipkovane :)

      Delete
  9. nad niektorymi satami sa mi normalne pozastavil rozum, katarina hasprova si asi sama vyrobila tie saty, uplne hrozne...jarmila lajčakova, tie rukavicky bez prstov nechapem, je to smiesne :D....tatiana rosova ma tie ruzovkaste saty krasne no tie rukavicky by som si asi nedala na jej mieste :))

    ReplyDelete
  10. Miška Kocianová - dokonalosť ! Nádherná to žena a myslím si, že si to aj uvedomuje a preto to zbytočne nepreháňala nejakými tými WOW ováciami ako sú napríklad prehnane gýčové šperky, ktoré by si väčšina, k tak jednoduchým šatám, dala. Pre mňa víťazka na celej čiare.

    ReplyDelete
  11. aj mne sa zda, ze tento rok bolo dost ciernych rob, mne pripada, ze Jarke tam nesedi aj ten rozparok, vobec k satam nejde..aspon to je moj dojem..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pravda, celé je to nejaké divné :)

      Delete
  12. pre mňa topka Miška Kocianová :) také jednoduché a pritom také krásne :) fakt wow :)

    ReplyDelete
  13. mne sa veľmi páči Danglová, Miša Kocianová a Hanečkov model :)
    k Sklovskej .. k tej by som sa radšej asi nevyjadrovala. mám pocit, že v poslednom čase to dosť preháňa :D
    * a hore máš chybu v texte anglickom "in english only" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem za upozornenie, už si druhá, čo si mi to povedala - opravené! ;)

      Delete
  14. Velmi vystihujuce komentare ;)

    ReplyDelete
  15. óó super, vdaka tomuto clanku sa mi prave podarilo presvedcit maminu ze si na ples potrebuje (!) kupit nove "psanicko", najlepsie take ktore potom vunosim aj ja kazdy den :D

    ReplyDelete
  16. fiha, tento rok , keby niet teba, by ples v opere presiel okolo mna bez povsimnutia. pominule roky som to vsetko sledovala so zaujmom, posledne 2 roky to nejako prechadza pomimo mna. ale, co je super povsimnutie, ze naozaj sa tie roby zlepsuju- po ine roky boli ovela horsie katastrofy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pravda pravda, čudovala som sa, že bolo tak málo tort a "gadži rób" :D

      Delete
  17. Anonymous21:01

    Miška Kocianova - pre mňa absolutna bohyňa. Krásne, elegantné a jednoduché šaty a nádherná vizáž. TOP!
    A ešte sa mi veľmi páčila M. Šebestová, vyzerala krásne žensky a sexy:).
    Inak Hasprová má na sebe šaty, kt. jej v charitatívnej aukcii vydražil za 600e jej priateľ a peniažky z nich poputujú detičkám. Nepáčia sa ani mne, ale je to pre dobrú vec

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, tak jediné to tie šaty zachraňuje... Ale fakt naozaj nechápem, kto takýto ohyzdný model mohol navrhnúť... :)

      Delete
  18. Ja si myslím, že tento rok to bolo celkom fajn. Až na pár výnimiek - Drobová, Hasprová...Najviac sa mi páčila Tamara Heribanová, Kocianová a tiež Danglova manželka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous19:43

      Ale prosim ta sak heribanka vyzerala ako z cirkusu

      Delete
  19. Pre mňa je jednoznačným favoritom Soňa Skoncová..len je škoda, že sa nedostala do žiadneho článku, lebo tam bola pracovne. Ale odporúčam si pozrieť na jej blogu jej šaty, zaslúži si jedno veľké WOW

    ReplyDelete
  20. Anonymous07:46

    Šaty Beáty Danglovej pochádzajú z dielne skvelej módnej návrhárky MARTINA KALLAI

    ReplyDelete
  21. och no kde začať, veď vieš Zuzi, že ja som v tomto taká "bijač" :D

    Na Heringovej sa mi páči, že sa tvári ako najväčšia pani, ona a Kollár sú veľmi komická dvojica. :)
    Kocianová - jednoznačne RED CARPET LOOK !!!! Ale pár kíl navyše by jej určite len prospelo.
    Dangl má veľké šťastie, že má takú krásnu éterickú manželku. Páčia sa mi tyrkysové kamienky na náušniciach. :)
    Pani Bubánová mi niečím pripomína herečku Helen Mirren.
    Peťa Ficová má krásne šaty, no veľmi nevhodný výstrih, ktorý jej deformuje poprie a vytvára dojem "saggy boobs".
    No a pani Sklovská Lelkes vyzerá najkrajšie, keď sa v podnapitom stave potáca z Eurovei v 15 cm štekloch....i´m just sayin. :D

    ReplyDelete