štvrtok, 17. januára 2013

tv series tips

I´m such a maniac for tv series.
I should really go to S. M. A. (series maniacs anonymous) meetings. :)
Mišo doesn´t understand that, bud sometimes I can spend the most of the day just watching tv series.
Right now I´m obsessed with Criminal Minds (and mostly Dr. Spencer Reid and Derek Morgan;).
What about you? Do you watch them or no? If yes, what are your favorite?
You can find my favorite ones right after outfit photos.

Som neskutočný maniak na tv seriály.
Mala by som naozaj chodiť na mítingy A. S. M. (anonymní seriáloví maniaci). :)
Môj Mišo to nechápe, ale ja niekedy dokážem väčšinu dňa presedieť nad seriálmi.
Teraz ma takto drží Criminal Minds (a hlavne Dr. Spencer Reid a Derek Morgan;).
A čo vy? Pozeráte ich či to nie je Vaša šálka kávy? Ak áno, aké sú Vaše obľúbené?
Po outfitových fotkách nasledujú tipy na moje obľúbené seriály.




dress - Glamorous UK
sweater - Mango
belt, bag, necklace - H&M
shoes - New Yorker






Criminal Minds
Maybe is something wrong with me, but I love to explore the inside of a serial killer mind.
Možno je so mnou niečo divné, ale zbožňujem skúmať to, ako myslí seriový vrah.

New Girl
Those who don´t like Zooey Deschanel are seriously weirdos. ;) Schmidt has the funniest quotes.
Tí, ktorí nemajú radi Zooey Deschanel sú naozaj divní. ;) Schmidt má najvtipnejšie hlášky.

The Big Bang Theory
Fy favorite ones are Penny and Leonard.
Moji najobľúbenejší sú Penny a Leonard.

Keeping up with the Kardashians
Timi first introduced me to it. But they are slowly getting on her nerves. :) I know that many people don´t like Kim that much but I do and I´m really looking forward to that baby with Kanye.
K nim ma doviedla Timi. Aj keď jej už pomaly, ale isto začínajú trošku liezť na nervy. :) Na rozdiel od iných ľudí, ja mám rada Kim a veľmi sa teším na to bábo s Kanyem. :)

How to make it in America
Big + for NYC fashion scene and Kid Cudi starring in it.
Big - for not making more than 2 seasons.
Veľké + za newyorskú módnu scénu a Kid Cudiho, ktorý tam hrá.
Veľké - za to, že nenatočili viac, ako 2 série.

Gossip Girl
I´m so sad it´s already over. I want more!:)
Som smutná, že to už všetko skončilo. Chcem viac!:)

Of course I do have another favorite series (Sex and the city, America´s next topmodel, The Rachel Zoe Project...), but these 6 are seriously the best.
Samozrejme, že mám aj iné obľúbené seriály (Sex and the city, America´s next topmodel, The Rachel Zoe Project...), ale týchto 6 je jednoducho naj.


14 komentárov:

  1. Dosť seriálov z týchto nepoznám, no môj obľúbený je jednoznačne 90210. :) Najlepší seriál aký som kedy videla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hlásim sa k anonymným maniakom :) Je sledujem The vampire diaries, Pretty little liars, The lying game, Once upon a time, The big bang theory, Two and half men :-D a Gossipky samozrejme :) aj ja hccem viac !!! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to su super tipy, kde ich sledujes? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. TBBT a GG musí byť ♥♥♥naj naj naj♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ánoánoooo, New Girl, The Big Bang Theory, Dexter, Sex and the City (práve kukám :D), tieto sú momentálne naj. Ale SATC, to je večná láska, už aj kvôli Carrieiným topánkam ♥ :D
    A outfit super, v poslednej dobe sa mi veľmi páčia tieto jemné farby. Feši si!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Môj spolubývajúci je seriálový maniak :) a samozrejme ma namotal na American horror story, 2 broke girls, trošku na Glee a teraz začíname Carries diaries :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. New Girl a Kardashians by som si chcela pozrieť :)
    GG bolo top! chýba mi to .

    OdpovedaťOdstrániť
  8. The New Girl, How I meet your mother ,Grace Anatomy a The Big Bang Theory sú najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som tiež seriálový maniačik, takže ti dokonale rozumiem! :)

    A na fotkách ti to veľmi pristane, celá žiariš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Diky Zuzi, na Criminal minds som uplne zabudl, budem musiet napravit :) A ja ete rada take fantasy a rozpravkove ako Once upon a time, Grimm, Supernatural :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já jedině Sheldona, ale v původním, nebo španělském znění. V češtině je hodně nudný :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja som maniak takisto, a nikto ma nechápe :) u mňa: Vampire Diaries, Gossip Girl, Hart of Dixie, The New Normal, The New Girl, Bones, Glee, Beauty and the Beast, Pretty Little Liars, kedysi Sex and the City, Chuck a Secret Circle a už sa teším na Carrie Diaries :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. criminal minds ♥ jeden čas som na tom bola riadne závislá *.*

    OdpovedaťOdstrániť