pondelok, 11. februára 2013

Back :)

Today is finally the day of me telling you the name of the MsDressy giveaway winner (at the end of this post:).
I have spent 14 hours in a car on Saturday. I was coming home from the Alps and the journey was so long because of the bad traffic and also a lot of snow. I have slept only a couple of hours when I came home.
And it was not over yesterday. My train ride took me 8 hours instead of almost six because the train fell on the rail tracks. I came to dorm really late at night, woke up my roomate and again only slept a couple of hours.
I also spent almost all day in school from 8 AM to 6 PM today.
So forgive me for being this late.
I will tell you more about my skiing trip in Austria and shopping in Primark tomorrow.
Today I will show you what made me happy when Miško came home from Brussels. Macarons (and of course him.:)
I hope the result of random.org will make happy the winner. :)


Dnes je konečne deň, keď Vám predstavím víťazku MsDressy giveaway (na konci postu:).
V sobotu som bola 14 hodín v aute na ceste z Álp domov. Trvalo to tak dlho, lebo pri Innsbrucku boli veľké zápchy, počasie bolo zlé a bolo veľa snehu. Keď som konečne došla domov, spala som len pár hodín.
A včera ma tiež chytila kalamita. Vo vlaku som namiesto 6 hodín trčala 8, pretože na koľajnice spadol strom pod náporom snehu a roztrhal elektrické vedenie. Na intrák som prišla veľmi neskoro v noci, zobudila spolubývajúcu (Naty, ešte raz sorry:) a spala znovu len pár hodín.
A dnes som skoro celý deň od 8mej rána strávila v škole do takej 6tej večer.
Takže mi prepáčte, že píšem až teraz.
O mojom lyžiarskom výlete v Rakúsku a nákupoch v Primarku Vám toho viac poviem zajtra.
Dnes Vám ukážem, čo ma potešilo (okrem Miša samotného), keď sa vrátil z Bruselu. Makarónky! :)
Dúfam, že výsledok random.org poteší aj víťazku. :)





And the winner is:

A víťazkou sa stáva:

chansey (už píšem mail:) a gratulujem :)

 
And MsDressy has also some coupons for you.
A MsDressy má pre Vás tieto kupóny na nákup šiat.

$20.00    733fc3482e      02/05/2013-02/20/2013
$30.00    36ba600e47     02/05/2013-02/20/2013
$50.00    849193c2a6     02/05/2013-03/05/2013 (this one is valid on the price $300 or higher / tento platí len na nákup nad 300$)





7 komentárov:

  1. makarónky vyzerajú fakt super :) teším sa na ďalší post :)

    Prebieha u mňa Giveaway o krásne sako Gai Mattiolo:
    http://spwfashion.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj mas velmi pekny blog. Chcela by som sa ta opytat na stranku asos ako to funguje privezu mi oblecenie aj ked som zo slovenska a ako mam platit prosim vzsvetli mi to. Thanks

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V prvom rade ďakujem a som rada, že sa Ti páči. :)
      Asos je super, poštovné máš zadarmo a samozrejme Ti ho doručia aj na Slovensko. :) Ja mám založený paypal, takže platím cez neho. Majú perfektné výpredaje celý rok, takže odporúčam sledovať ich outlet a registrovať sa, lebo posielajú aj zľavové kupóny na email (aj na narodeniny:). Majú len trošku odlišné číslovanie, takže si pozri podrobne size chart, zmeraj sa a riaď sa ich veľkosťami, nie iba tými, ktoré máš v SR.
      Dúfam, že som pomohla, keby máš viac otázok, pokojne mi napíš email. :)

      Odstrániť
  3. Makronky mňaaam :) Už sa teším na zajtrajší príspevok, víťazke gratulujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vitaj spat :) tesime sa na New In clanok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. makrónky,dala by som si,my sme nedávno robili doma,mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť