Saturday, February 16, 2013

Bad face day. :)

Today I will tell you a story that happened to me yesterday. :)
I went to Zara, just to do some research about sale, not to buy anything.
And then I found it (imagine music from dramatic lemur), amazing Chanel like blazer. And that hasn´t happened to me for a long time.
It was 20 euros. And because I have spent a lot of money last week in Primark, I didn´t want to spend that much. I was thinking that if it would be 10 euros less I would take it. So I left it there and sadly went away.
Half way out I´ve found a shop where they sell lottery tickets. So I bought one and won 10 euros.
That blazer was just meant for me. :)
Have you ever won anything?

Dnes mám pre Vás super príhodu, čo sa mi stala včera.:)
Nakukla som do Zary, len tak nezáväzne, aby som okukla výpredaj. (Nemala som v pláne nič kupovať, iba som si robila taký prieskum. :)
A vtedy som ho zbadala (predstavte si v hlave podmaz z dramatic lemura), krásne chanelovské sako. A to sa mi už dlho nestalo.
Stálo 20 eur, no vzhľadom na to, že som pred týždňom dosť peňazí rozbila v Primarku, tak som naň nechcela dať toľko. Mala som v hlave myšlienky, že keby stálo o 10 eur menej, tak ho určite vezmem. Tak som ho tam nechala a so smútkom v duši odišla. Na pol ceste von som našla trafiku, kde predávali žreby. Hovorím si, že ak vyhrám dosť, beriem ho, ak nie, nechám to tak. Kúpila som si žreb a vyhrala 10 eur.
To sako bolo jednoducho osudové. :)
Vyhrali ste niekedy niečo?






collar, sweater, dress (underneath), bag - H&M
ring - Six
shoes - Deichmann

9 comments:

  1. super prihoda :) a nie nevyhrala :( ale ako sa hovori, nestastie v hre....;)

    ReplyDelete
  2. keď som bola malá ma babka zobrala nech si kúpim žreb. stál 10 korún a vyhrala som 10 korún :D

    ReplyDelete
  3. všimla si si, že sa meníš na zvieratko? :D

    nie, nie, pristane ti to tak ako vždy :)

    ReplyDelete
  4. vyhrala som raz ... svietiaci glóbus :-DDDDDDDDD

    ReplyDelete
  5. Anonymous22:17

    Tak to je úžasná story :-) to gratuluji k výhře, měla si fakt štěstí! Já takhle vyhrála jen jednou a to pouze 20 Kč :-( Doufám, že sáčko někdy uvidíme, pro chanel saka mám také slabost :-)

    Mischellee

    ReplyDelete
  6. haah bambi ;D ♥

    ReplyDelete
  7. tak to je super príhoda :D v žreboch som zatiaľ ešte nevyhrala veru

    Pozývam na Giveaway o krásne sako Gai Mattiolo: http://spwfashion.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    ReplyDelete
  8. ukáž nám výhru čím skôr ;)

    ReplyDelete
  9. Jéé, super, gratuluji! Chci vidět to sako, protože takové sháním už dlouho, ale nikde nic :-(

    WorldByBella

    ReplyDelete