piatok, 1. februára 2013

Details from my room

I´m finished with packing and in couple of hours I´m leaving for skiing trip in Austria for a week so I won´t be posting till 11th of February. The MsDressy giveaway will also last till then.
And because I got a couple of comments that I should post more personal stuff I will today.
So let me show you a couple of details from my room. What is more personal than that?;)

Práve som sa dobalila a o pár hodín odchádzam lyžovať na týždeň do Rakúska, takže nebudem postovať až do 11teho Februára. MsDressy giveaway preto potrvá dovtedy.
A keďže som už dostala pár komentárov o tom, že by som mohla postovať aj osobnejšie veci, tak sa to dnes stane skutočnosťou.
Ukážem Vám zopár detailov z mojej izby. Čo môže byť viac osobné ako to?;)

Part of my closet. I don´t have all of my dresses and other clothes here because other half of it is in Bratislava.
Časť môjho šatníka. Nemám tu všetko oblečenie a šaty, pretože ďalšia polovica z nich je v Bratislave.

Part of my bookshelf- as you can see I like fashion books, Audrey Hepburn movies, Pohoda festival, Vogue and Martini. ;)
Časť mojej knižnice- ako vidíte, mám rada módne knižky, filmy s Audrey Hepburn, Pohodu, Vogue a Martini. ;)

Favourite carnival mask and picture that my mom got for me because the girl reminded her of me (not by hair, of course:D).
Moja obľúbená karnevalová maska a obraz, ktorý mi mum kúpila, pretože jej to dievča pripomínalo mňa (samozrejme nie vlasmi :D).



Jar full of tags from clothes I have bought. I have been collecting them since I was probably 15. :)
Nádoba plná štítkov z oblečenia, ktoré som si kúpila. Zbieram ich odkedy som mala asi 15. :)

Temporary jewelry storage. These hangers are for my dorm and also that is not all of my jewelry. :)
Dočasné uskladnenie šperkov. Tieto vešiačiky mám na intrák a toto nie sú všetky moje šperky, ostatné sú tiež v Bratislave.

Have an amazing week. 
Prajem Vám krásny týždeň.


22 komentárov:

  1. wow dokonalé! samá Audrey ;)
    a tie štítky budem aj ja zbierať,ha! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja zbieram štítky z oblečenia! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super článok :)
    mne sa veľmi páči tvoja zbierka knižiek a obraz s Audrey:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá nádoba na štítky je skvelá,super nápad,ja ich tiež zbieram ale nie všetky si odkladám :) krásne detaily,tie obrazy sa mi veľmi páčia

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ...jee, štítky z oblečenia som si aj ja jednu dobu odkladala :D
    inak máš neskutočne krásnu izbu ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nadhera zuzi a na zivo este superskejsieeeee

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš to tam krásne :) také dievčenské :) moja izba je neutralna žiadne novoty atd lebp ju mám odjakživa s bratom a nemozem si ju prerobit po svojom tak len tisko zavidim ostatnym (ale v dobrom) :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dokelu štítky som zbierala aj ja, ešte ich niekde mam!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. :D muzu se zeptat kde kupujes tu fiji vodu? ja ji pila jen kdyz jsem byla v americe a u nas jsem ji nikdy nevidela!:D ( je to blbost, voda jako voda ale aspon bych si tu ameriku nejak pripomela ♥ :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) mum bola v Rakúsku a tuším niekde na pumpe ju kúpila :)

      Odstrániť
  10. aj ja chcem lyžovať v rakúsku, uži si to!!! zaujímavá zbierka štítkov :D to by ma nenapadlo,ale ich je a ten vešiak na šperky je super

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten nápad so zbieraním štítkov z oblečenia je skvelý! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jůů, ty šperky!!! Parádní sbírka, tu bych brala :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Máš nádherný nábytok, presne taký štýl sa mi páči, hlavne tá komoda je úžasná. Smiem vedieť odkiaľ? Ak si to tu už písala tak sa ospravedlňujem asi som prehliadla..
    Uži si lyžovačku, krásny rakúsky týždeň:)! Ja sa v stredu tiež chystám ale len do viedne na nákupy:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Prosím ťa, z kadiaľ sú tí psíci ? Na viacerých blogoch som ich videla, len som neodhalila ešte z kadiaľ sú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. je mi cťou, že som mohla prespať v tvojom kráľovstve :DDDDD dúfam, že nie naposledy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ten vešiak na šperky je úúúžasnýý! *__*

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovedaťOdstrániť