štvrtok, 21. februára 2013

Morgan Freeman is always a good title

I know I haven´t been posting for a longer time.
I´m sorry.
But this week was like a week from hell for me. Seriously If I had a movie based on it the trailer for it would be very dark and have words like terrible, sad, tears, bad luck in it. I want Morgan Freeman to speak in it. And the genre would be psychological drama.
I know I exxagerate, but only a little. ;)
I won´t write more, I just hope that this weekend will compensate it for me.
Yes, that blazer is the one from Zara. And yes, I have coloured my hair already. :)

Viem, že som už dlhšie nepostovala.
Mrzí ma to.
Ale tento týždeň bol pre mňa ako týždeň z pekla. Ak by som mala podľa neho natočený film, tak trailer by bol tmavý, so slovami ako hrozné, smutné, slzy a smola, ktoré by hovoril Morgan Freeman. Žáner by bol asi psychologická dráma.
Viem, že preháňam, ale iba trochu. ;)
Nebudem písať viac, iba dúfam, že tento víkend mi to vykompenzuje.
A áno, to je to sako zo Zary. A áno, už som si nafarbila vlasy. :)





dress - Monteau (gift)
bag - secondhand
blazer - Zara
shoes - New Yorker


                      

9 komentárov:

  1. no proste kočka si :) a vlásky krásne máš

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dokonalý outfit toto! tie boty sú úplne bohovské ;)



    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Júúúj, krásna si, ja som sa tak zaľúbila do Tvojho blogu a outfitov so šatičkami a sukničkami, že som si včera 2 šaty kúpila a mám z nich neskutočnú radosť :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné boty a kabelka♥ Moc ti to sluší! :)
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzeras super :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To sako je skvelé! Kiež by som aj ja konečne našla nejaké, čo by mi sadlo :)

    majka-m87.blogspot.com

    M.

    OdpovedaťOdstrániť