utorok, 26. februára 2013

red phase

A new post after 400 years.
I was wearing this yesterday at school.
I have no idea why but recently I´ve found out, that I really like different shades of red and chanel like blazers.
In next post will be another red dress that I had on a party with Mišo.
Maybe I´m going through phases. Once it was all about flowers, then maxi-lenght, mini-lenght and now I just hope I won´t have an alternative punk one, that will not look good on me. :)
Do you have it in similar way? :)

Po 400 rokoch konečne nový post.
Včera som takto bola v škole.
Neviem prečo sa mi v poslednej dobe páčia rôzne odtiene červenej a chanelovské saká.
Aj v ďalšom poste sa objavia ďalšie červené šaty, ktoré som mala s Mišom na párty.
Asi mám také fázy. Kedysi som mala kvetinovú, maxidĺžkovú, minidĺžkovú, teraz len dúfam, že neprejdem do nejakej aletrnatívno punkovej, tá by mi naozaj nesedela. :)
Máte to aj vy podobne? :)





dress - Asos
bag - Oasap
blazer, necklace - H&M
shoes - New Yorker



7 komentárov:

  1. alternatívno punkovej? :-D ved vo štvrtok si bola čistá rockstár!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tei tvoje všetky krásne šatočky! :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééj Zuzi, ale tieto šaty a sačko Ti veľmi pristanú. Ja som vždy mala rada sukne a šaty, ale v poslednom čase som sa natoľko dala ovplyvniť Tvojím blogom, že som si kúpila 2 nové šaty a novú sukňu a už sa neveim dočkať teplejšieho počasia :))

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný outfit! :) Moc se mi líbí ten blazer♥
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  5. náhrdelník nádhera, som ho pozerala v H&M a ide ti super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. výrazný šperk a k tomu toto sako = dokonalá kombinácia, naozaj chválim ;))

    OdpovedaťOdstrániť