Tuesday, March 12, 2013

here´s to new blood

I´m sorry I´m not posting as often as before. I will try to make it up to you, I promise.
Sorry about the bandage (gangstaaa blody one:D). I went to donate blood for the first time today. 
If you ask why this late, to tell you the truth, this is my 3rd attempt. First I couldn´t because I was sick, second I was in the US and they told me I can´t donate because I´m not an US citizen. I really don´t get how my blood is different from their.
But I did it! And I hate needles so much, so overcome my fears and the best feeling is the one right after you have done it. I´m not talking about the high-like state. :D About the feeling you have done something good for the others. (I know, cliche, but seriously!
Have you ever done it? If not, you really should. ;)

P.S.: And yes, I had a glass of red wine, just to help those red cells. :D

Prepáčte,že nepostujem toľko, ako predtým. Budem sa snažiť Vám to vynahradiť, sľubujem.
Prepáčte za ten obväz (gangstaa krvavý :D). Dnes som bola darovať krv prvý raz v živote.
Ak sa pýtate, že prečo až teraz, tak aby som Vám povedala pravdu, toto je môj tretí pokus. Počas prvého som bola chorá, počas druhého som bola v USA. Povedali mi, že pokiaľ nie som Američanka, tak nemôžem darovať (v preklade choď do péčka, veď nám tu donesieš nejaké európske choroby:). Naozaj nechápem, v čom sa naša krv tak líši.
Ale urobila som to! A to nenávidím ihly, takže som prekonala strach a najlepší pocit je ten, ktorý dostanete hneď potom. Nie, nerozprávam o takom tom nahulenom stave. :D O tom pocite, že ste urobili niečo dobré pre ostatných. (viem, že klišé, ale fakt!:)
Už ste to niekedy urobili? Ak nie, tak by ste naozaj mali. ;)

P.S.: Áno, dala som si pohár červeného vínka. Treba tým krvinkám pomôcť trošku. :D










bag, rings, top - H&M
jacket, shorts - secondhand
shoes - Deichmann
tights - Calzedonia
sunglasses - Zara
bracelets - Forever21 (gift)


9 comments:

  1. uaa tak to je super! ja by som rada ale myslim si že pri mojej vahe a stavoch po odbere by to bola posledna vec co by som na tomto svete urobila :-P

    ReplyDelete
  2. po mojom jednom krvavom zážitku ihly neznášam, takže ledvaj vydržím to čo sa deje u doktorky a aj to mám modriny ešte týždeň.
    a vyzeráš super, suknička, pančuchy, farba kabelky s topánkami, no na jedničku!

    ReplyDelete
  3. tak si sikovnicka :) ja nechodim krv darovat, ale snazim sa pomahat ludom inymi sposobmi. myslim, ze hlavne je to- pomoct ludom :) som na teba pysna ze ty takto :) a ano, uz postuj castejsie!

    ps. ja by som si dala tiez vinko :)

    ReplyDelete
  4. plánuju dárcovství krve a plazmy.. je to potřeba..:)

    ReplyDelete
  5. Tak to jsi statečná, já se odběrů krve strašně bojím :). Jinak ti to moc sluší

    ReplyDelete
  6. Juj, krásna si Zuzi, celý outfit je skvelý. No a čo sa týka darovania krvi, tak to ja som ešte neurobila... Bojím sa, no ale snáď sa raz odvážim aj ja, zatnem zuby, že je to pre dobrú vec. :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. To je super! :) Krásný outfit, sluší ti to :)
    Nikus

    ReplyDelete
  8. silónky nádherné! ♥

    ReplyDelete
  9. Good for you! Loved the outfit.....

    ReplyDelete