pondelok, 4. marca 2013

Movie tips

These photos are from Košice, where I spent last weekend.
Oh god, right now when I´m in college I trully understand the value of home, full fridge, privacy and bathroom all for myself. ;)
But this post will be about my movie tips for you, not about home. :)

Tieto fotky sú ešte z Košíc, kde som strávila víkend.
Teraz na intráku už konečne rozumiem hodnote domova, plnej chladničky, súkromia a kúpeľne iba pre seba. ;)
Ale tento post bude o mojich filmových tipoch pre Vás, nie o domove. :)



dress - New Look
jacket - Lindex (secondhand)
shoes - New Yorker
sunglasses - Zara
tights - Primark
bag - Oasap







The Impossible  (Nič nás nerozdelí)

Movie that absolutely moved me. Really gets you thinking about the power of nature. Must see.
Film, ktorý ma absolútne dojal (v pár momentoch som fakt plakala:). Naozaj Vás prinúti zamyslieť sa nad silou prírody. Fakt niečo, čo sa oplatí vidieť.


Silver Linings Playbook (Terapia láskou)

Amazing acting performance of both main actors. I have never liked Jennifer Lawrence, but I have completely changed my mind after this movie.
Super herecký výkon oboch hlavných predstaviteľov. Jennifer Lawrence som predtým nemala rada, ale po tomto filme mením názor.


Mientras Duermes (Kým spíš)

Seriously one tense horror movie that keeps you at the edge of your seat waiting for the unraveling. That guy creeped me out since the beginning and btw, I absolutely loved her appartment.
Naozaj jeden napínavý horor, ktorý Vás nenechá vydýchnuť až do konca. Ten chlap mi spôsoboval zimomriavky hneď od začiatku a btw, jej byt je skrátka perfektný.


The Oranges

Hugh Laurie and Leighton Meester guarantee one good drama/comedy. The only negative thing is that I expected that the movie would go deeper into their relationship but sadly, it didn´t.
Hugh Laurie a Leighton Meester zaručujú dobrú komédiu/drámu. Jediné, čo ma zamrzelo, je, že film nešiel hlbšie do ich vzťahu.


La Cara oculta (Bunker)

Another good spanish movie (thriller). I would never do such thing as a woman in it (lock myself in a secret room to punish my boyfriend) but I won´t tell you more. You have to see it to make your own opinion.
Ďalší dobrý španielsky film (thriller). Nikdy by som neurobila to, čo žena v ňom (zamknúť sa v tajnej izbe, aby som potrestala priateľa), ale viac Vám už neprezradím. Musíte to vidieť, aby ste si názor vytvorili sami.


 Going the distance (Láska na diaľku)

Cute romantic comedy when you just want to watch a movie without much thinking about it. To tell you the truth, I watched it mostly because before I was in a long term relationship (not anymore:).
Milá romantická komédia, keď si potrebujete vypnúť hlavu a nechcete veľmi nad filmom premýšľať. Priznám sa, pozerala som to, lebo sama som bola vo vzťahu na diaľku (našťastie už na blízko:), takže som chcela vedieť, ako to dopadne.


The Imposter

Documentary about Frenchman that convinced one American family that he is their son, who has been missing for 3 years. But there is more to tell and as the poster says, there are two sides to every lie. I had mixed feelings about this movie. Don´t get me wrong, the documentary was good, I just couldn´t believe that any person can do such bad things.
Dokumentárny film o mladom Francúzovi, ktorý presvedčí jednu americkú rodinu o tom, že je ich syn, ktorý sa stratil pred 3 rokmi. Ale v skutočnosti je to ešte viac zapletené a ako hovorí plagát, každá minca má dve strany. Ohľadom tohto filmu mám zmiešané pocity. Skutočne to bol dobrý dokumentárny film, ale nemohla som uveriť tomu, že by akákoľvek osoba bola schopná čohosi takého zlého.




8 komentárov:

  1. super bunda rifľová! :) ♥
    tie tipy no to milujem :D si tento článok dám do záložiek a zajtra sa nato pustím ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mientras Duermes bol úplne mega, milujem španielske filmy !!! Sú oveľa kvalitnejšie a mám pocit, že herci hrajú tak prirodzene, nie afektovane ako Amíci. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super zase se mám na co dívat! Jinak ti to strašně sluší, miluju šaty s džískou:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa veľmi páčil La Cara Oculta, Silver Linings Playbook ma nejako moc nenadcholl a Mientras Duermes a The Imposter som nevidela, ale rada kuknem, vyzerajú zaujímavo! :) Ďakujem za tipy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jennifer tiez podobne vnimam ,az po tom filme som si ju viac oblubila :) zaujal ma film Oranges :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na Terapiu láskou som bola v kine s piateľom na Valentína, to bola vtedy premiéra v Prešove v KinoMaxe a ešte s titulkami českými, ale bolo to skvelé suhlasim..ja som sa do toho filmu zažrala.. :)
    A inak pekný poutfit, tie pančušky su roztomile. :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. videla si film "the secretary" (sekterarka)? Film ma uz 11 rokov ale je podla mna stale nadcasovy a super :) taky romanticky z ineho pohladu :)))
    Ked budes mat cas urcite si pozri tu sekretarku z 2002 :)))

    AndreaZ

    OdpovedaťOdstrániť
  8. musim kuknut to the imposter,ostatne som videla,okrem tej lasky nadialku :D .a lacara oculta je super !!!a supr riflovka,bodaj by uz bolo tak teplo stale

    OdpovedaťOdstrániť