Friday, March 01, 2013

spring, just hurry up!

Is it just me or do you also feel like the spring is slowly starting?
I can´t wait for sunshine, higher temperatures, wearing just blazers or trenchcoats, flats and pumps, not shaking of cold on the bus stop, going for walks (and walking dogs from the shelter) and much much more.
Spring! Just hurry up and start already!
What are you looking forward to in spring?

P.S.: I wanted something more spring so I changed my header. Do you like it?

Zdá sa mi to, alebo naozaj už veľmi pomaličky začína jar?
Neviem sa dočkať slnka, vyšších teplôt, nosenia iba sák alebo trenchov, balerínok a lodičiek, netrasenia sa od zimy na zastávke, na prechádzky (najlepšie so psíkmi z útulku) a veľa veľa ďalších vecí.
Jar! Pohni sa a už poriadne začni!
Na čo sa na jar tešíte vy?

P.S.: Chcela som už niečo jarnejšie, tak som si zmenila header. Páči/Nepáči?









blazer, dress - H&M
shoes - Primark
bag - F&F
sunglasses - Zara


10 comments:

  1. pekne, aj styling aj header aj moja krasna expavlac v skole :)

    ReplyDelete
  2. jééj tie šatičky sú prenádherné! :)

    ReplyDelete
  3. Náááádherná :) Krásny outfit a krásny header :) A ja sa na jar teším kvoli slniečku a kvoli tomu ze budem nosiť sukne a lodicky :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ako princeznička :) a áno, jar je už za dverami ;)

    ReplyDelete
  5. nádherné šaty, aj sako :)
    ja budem len rada, ak už príde tá jar tak úplne!
    header je super :)

    ReplyDelete
  6. Krásné šaty a blazer!♥
    Nikus

    ReplyDelete
  7. Veľmi ti to pristane :)

    ReplyDelete
  8. naozaj krasny outfit, taky princeznovsky :)
    Inak pozyvam ta na TOP giveaway o Macadamia hair vyrobky, tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    ReplyDelete
  9. pekné, až kým som sa nepozrela na tie topánky...tie sa k tomu absolútne nehodia.

    ReplyDelete
  10. Milujem tieto riasené sukne, ale už si ich nemôžem dovoliť, tebe veľmi pristane, si presne na to typ! :)

    ReplyDelete