piatok, 22. marca 2013

tips

This week was kinda strange.
But there is only a couple of days left till Easter and me coming home. I hate Easter but I´m excited that I´ll be home for a longer time. :)
And because I have a little bit more time now, I will show what you what tv shows I have watched in recent time and what I think about it.
Btw, do you like Easter? The only thing I like about it is a special ham. :D

Tento týždeň bol divný.
Ale tak už len pár dní a budem doma na Veľkú Noc, neviem sa jej už dočkať! Aj keď tento sviatok naozaj neznášam, tak aspoň konečne budem mať trošku viac voľna v Košiciach. :)
Keďže mám aj teraz čas, ukážem Vám, aké seriály som videla v poslednej dobe a čo si o nich myslím.
Btw, uznávate vy Veľkú Noc? Jediné, čo mám na nej rada je veľkonočná šunka. :D



blazer, shoes - Primark
dress - Mango
bag - F&F
necklace - Tally Weijl
sunglasses - Zara




The ones I like
Tie, ktoré mám rada

Kourtney & Kim Take Miami

Timi told me about Kardashians first and I can´t stop watching their shows. I admit that they are posh and too dramatic sometimes, but I like Kim so I like their shows. And I look forward to the baby with Kanye, I´m really curious if the baby will have an ass like Kim and talent like Kanye. ;)

O Kardashiankach som sa prvý raz dozvedela od Timi, no a odvtedy ich neviem prestať pozerať. Samozrejme, niekedy riešia úplné somariny a sú príliš nóbl, ale Kim mám rada, tak ma to baví. A teším sa na bejbo s Kanyem, som naozaj zvedavá či bude mať veľký zadok a rapperský talent. ;)

American Horror Story & American Horror Story: Asylum

Oh, I just love scary stuff that keeps you at the edge of your seat. Spooky and gives you goosebumps for sure. And that Moira O´Hara from the first season is sexy as hell. :)
Tip for this show came from Patrik.

Oh, ja zbožňujem strašidelné veci, ktoré Vás prinútia nedýchať až do konca. Zaručené zimomriavky. A sexy Moira O´Hara z prvej série je len ďalší bonus. :)
Tip mi na ňu dal Patrik.

2 Broke Girls

I laugh at every episode. That Russian chef, Asian manager, Polish businesswoman, old black guy and also 2 broke girls themselves guarantee so much fun! Must see!

Smejem sa na každej epizóde. Ruský kuchár, ázijský manažér, poľská podnikateľka, starší černoch, ktorého by som brala za dedka a samozrejme 2 hlavné predstaviteľky zaručujú skvelú zábavu. Naozaj musíte vidieť!


The Rachel Zoe Project

I think I don´t have to explain more for all those fashion addicted. I die!

Myslím, že závislým od módy viac vysvetľovať netreba. I die!

Most Evil (Discovery Channel)

I am really fascinated about that dark world of serial killers. This show is seriously the best thing about them. Now I started watching one about the worst prisons so maybe more about that later. :)

Fascinuje ma temný svet sériových vrahov. Táto show je naozaj to najlepšie, čo o nich môžete pozerať. Práve som začala pozerať aj jednu o najhorších väzniciach, takže o tom možno neskôr. :)

The ones that really disappointed me
Tie, ktoré ma velmi sklamali

The Carrie Diaries

I have seen all episodes of SATC. And I liked it so much. But this?! I´m probably not a target group of it because it consist of teens talking about first sex and high school. Stuff they talk about just doesn´t interest me at all. Very disappointed. :/

Videla som všetky epizódy SATC. A zbožňovala som ich. Ale toto?! Asi nie som cieľovou skupinou tohto seriálu, pretože pozostáva z teenov, rozprávajúcich sa o prvom sexe a strednej škole. Veci, ktoré riešia, ma vôbec nezaujímajú. Dosť sklamaná.

Girls

What the hell have I thought when I turned this thing on? After How to make it in America, great show from HBO, I expected something amazing. But this was just something so depressing I couldn´t watch it any longer. Disgusting sex scenes, creepy guys, the most selfish main character ever that seriously talks only about herself. And Lena Dunham´s character gets on my nerves every time I see her. I don´t think she would get laid in real time so much as on the show. Lena based that show on her personal experiences and if she really is like her character than she is a horrible person. Very bad choice. The only ones who I liked were Marnie, Charlie and Ray´s humor.

Čo dokelu som si myslela, keď som toto zapla? Po How to make it in America (skvelá show od HBO) som čakala niečo skvelé. Ale toto bolo niečo tak deprimujúce, že som to nevládala pozerať. Hnusný sex, divní chlapi, najsebeckejšia hlavná postava, ktorá rozpráva naozaj len o sebe. A postava Leny Dunham mi liezla na nervy vždy, keď som ju videla (a toho bolo dosť, keďže je hlavná). Nemyslím, že ak by existovala v reálnom živote, tak by mala toľko sexu ako v seriáli. Lena show postavila na vlastných zážitkoch, ale ak je rovnaká ako jej hlavná postava, tak je to naozaj hrozný človek. Veľmi zlá voľba. Jediné, čo som mala rada, boli Marnie, Charlie a Rayov humor.




6 komentárov:

  1. Tiež som veľmi sklamaná z The Carrie Diaries, vôôôôôbec mi to nepríde dobové, napr. tá jej sestra vyzerá ako hociktorá tínejdžerka dnes (nemám nič proti tínejdžerkám ináč). Keď už 1984, tak nech je to naozaj 1984, nie nejaká trápna napodobnina. AnnaSophia Robb je strašne zlatá, ale s Carrie okrem krivých nôh a hrivy nemá nič spoločné, teda čo sa výzoru týka. Je to seriál pre mladšie ročníky, čiže pre mňa jednoznačne sklamanie :(
    Tak mi zostane TBBT, New Girl, Dexter a staré diely SATC, to si pozriem hocikedy trebárs aj 5krát :D
    K outfitu: strašne ti idú tieto pastelové farby a ten náhrdelník je krásny ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľkú noc ani ja nemusím je to také nezáživné...
    zdieľam názor s Avou

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzeráš super Zuzi, stále tak pekne zladená :) A ja tiež neznášam Veľkú Noc...zbytočné ceremónie sa vtedy robia...rýýýchlo upratovaaať, rýchlo variť piecť a robiť blbosti, joj lebo príde na návštevu ten a ten... no booooože..ja to nemám rada také prehnané veci. Tiež jediné, čo uznávam je tá šunka, tú ja milujem :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľkú noc tiež neznášam a jediné, čo mi na nej nevadí sú čokoládové vajcia a králici:D ináč tiež mám rada tieto temné seriály ako American horror story a ďakujem za tip o séeriových vrahoch :)

    anotherdannieslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nevidela som ani jeden z týchto seriálov, ale aj na fb či kde som čítala ako všetci žerú tie carrie diaries, ale skôr mi to niekedy príde ako taká vlna a každý kto chce byť nejako in tak sa prikláňa k tomu, že to sleduje, fakt neviem čo si mám myslieť, vôbec ma to neláka, zostanem verná mojim TVD, GLEE, OUAT a PLL :D
    strašne sa mi páči ako máš každý outfit doplnený krásnym obrovským náhrdeľníkom

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pristane ti to, ja by som možno zvolila iné topánky a svetlejšie pančušky k tomu, ale ako celok ti to pristane. Náhrdelník nádherný! :)

    OdpovedaťOdstrániť