Friday, March 08, 2013

unleashed

I love this time of the year when I dig deep into my closet and bring out spring clothes for the first time.
It feels like when you unleash a dog from leash.;)
Flats. Unleashed.
Trenchcoat. Also.
Pumps. Also.
Have you been wearing any spring clothes during these warmer couple of days?

P.S.: Temperatures are supposed to decrease below zero next week. Sh*t!

Mám rada toto obdobie, keď sa zavŕtam do skrine a vytiahnem z nej jarné veci po prvý raz v roku.
Pre mňa je to ako pustiť psa z vodítka.;)
Balerínky. Vypustené.
Trenchcoat. Tiež.
Lodičky. Tiež.
Mali ste už na sebe nejaké jarné veci počas týchto teplejších dní?

P.S.: Teploty majú budúci týždeň klesnúť pod nulu. Sh*t!










dress, belt - F&F
shoes, sweater - random
bag - Parfois
ring with birds - H&M
bracelet with fawns - gift (ďakujem Dominika:)
sunglasses - Gucci




11 comments:

  1. Dievca zlate, ja ked ta vidim v satockach v tejto zime, mam furt pocit, ze online zamrznem :)

    ReplyDelete
  2. u nás bolo dnes 17 °C
    u vás koľko?

    ReplyDelete
  3. šaty <3 ... u nás je ešte stále zima :(

    ReplyDelete
  4. Já jsem na to neměla koule, bála jsem se, abych nenastydla:)) Šaty jsou perfektní! (asi jako všechny tvoje šaty:)

    ReplyDelete
  5. super outfit...aj to háro :))

    ReplyDelete
  6. U nás ešte nestihlo byť až tak teplo na také super jarné veci.. slniečko bolo, vyzeralo, že je teplo, ale až tak nebolo, lebo fúkal studený vietor. Ja som mala akurát po dlhom čase sukňu a to ma dosť potešilo :D hah.. :)
    A ty Zuzi, ty vyzeráš nádherne :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja som ešte žiadne jarné kúsky nevyvenčila, lebo určite by som neprežila budúci týždeň, že sa mám vrátiť ku kabátu a čižmám.
    Pristane ti to, ako vždy :)

    ReplyDelete
  8. tie šaty sú nádherné :) akurát som ich v pondelok pozerala v F&F, no bohužiaľ na moju postavu boli príliš dlhé. ;/
    dúfam, že už nebude mrznúť, ako hovoria.

    ReplyDelete
  9. Jasne, hned ked bolo viac ako 10 stupnov tak som vytiahla jarne veci :) skoda ze teplota zase klesne, nechce sa mi zase vlacit zimny kabat ): Styling mas krasny! A nebola ti zima takto?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mala som trench so sebou :) ale počas fotenia áno, preto tie zimomriavky :D

      Delete
  10. tie saticky su nadherne!! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete