Tuesday, March 19, 2013

winter, you suck

Holy sh*t, what the hell is going on with this weather?
I don´t have anything against romantic snow flakes but this is seriously crazy.
I have spent my whole weekend in Košice and the wind there blew so strong that I almost fell on couple occasions and Mišo slipped on ice like an old man. :)
Last week I was wearing spring shoes and now? Scarf, boots and winter cap!
I´m done with you winter, seriously!


Holy sh*t, ako čo dopekla sa deje s tým počasím?
Nemám nič proti veľkým romantickým vločkám, ale toto je už aj na mňa veľa.
Celý víkend som strávila v Košiciach a vietor tam bol taký silný, že som viackrát skoro spadla (veď viete, VKV:D) a Mišo na ľade spadol ako starý dedo. :)
Minulý víkend som mala jarné topánky a teraz? Šál, čižmy a čiapku!
Už ťa, zima, mám naozaj dosť!










dress (Zara), sweater (H&M) - secondhand
belt - Terranova
collar - H&M 
bag - Oasap
shoes - New Yorker

Snowy bonus one. :)
Snehová bonusofka. :)





11 comments:

  1. tebe to veľmi sekne, pôsobíš tak trochu jarne. veľmi pekná kabelka!
    ani nehovor, ja odchádzam na víkend do budapešti a a tam je to vraj ešte horšie.
    už by som najradšej videla iba šaty, sukničky a belerínky. už by aj stačilo toho počasia.

    ReplyDelete
  2. povestné VKV ... ja som sa tak prvý a posledný krat vydkbkala v Ba na ľahe na všetky štyri :D
    ale chválim outfit ... pekná fatba šiat a inak to máš také pančušky, alebo nadkolienky .... veľmi pekné
    Purpurová Lastovička

    ReplyDelete
    Replies
    1. pančušky + nadkolienky :) a ďakujem :)

      Delete
  3. Sekáče zbožňujem...niekedy tam človek nájde doslova "poklady" :))

    ReplyDelete
  4. miška08:01

    Musíme začať tendenčne privolávať jar, mne to dnes nevyšlo (tak trochu) :-D ale zabudla som ti povedať, že farba šiat plus collar - výborné !

    ReplyDelete
  5. ani ja uz nechapem, cez vikend bolo strasne, uz chcem jar a teplo!

    ReplyDelete
  6. nádherné šaty :)
    tiež som nasratá na toto počasie.!

    ReplyDelete
  7. Juuj Zuzi, krásna si, super outfit, krásne šatky a perfektne si si to tam nastylovala s tými podkovanými pančuškami a podkolienkami!! :) Jedna nádhera..a aspoň ty mi zdvihneš náladu keď je už vonku ten hnus. Aj v Prešove to bolo rovnake, tiež ma skoro odfuklo a ledva som vo štvrtok dojazdila autom domov tych 20 km a vtedy sa ešte viac rozsnežilo a rozfukalo.. strašne hnusne počasie a už mi to lezie krkom.. :P

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ten límec ♥♥

    ReplyDelete
  9. kde je tak teplo... hned tam pôjdem :))) pekne satocky

    stan sa mojou clenkou, si srdecne vitana :)
    http://katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. Krasna princeznicka ako vzdy :)

    ReplyDelete