Sunday, April 14, 2013

all you can eat style

Hey :)
Finally weekend! Or to be more accurate his end. :/
I have started it with drunk Friday, during which I´ve danced so much!!! All my bruises are proof. :)
And even though me and Mišo got up today after lunch we managed to go to animal shelter and walked one really cute dog. And because today is hangover day I have it all you can eat style- I eat seriously everything I see. :D
And how is your weekend?

Ahojte :) 
Konečne víkend! Vlastne už jeho koniec. :/
U mňa sa začal náročným piatkom, počas ktorého som sa vytancovala najlepšie za poslednú dobu, čoho dôkazom je aj množstvo modrín. :D
Dnes sa nám s Mišom vďaka super počasiu a aj napriek tomu, že sme vstali až na obed, podarilo venčiť super fenočku z útulku. A keďže dnes je opicový deň, mám ho v štýle all you can eat, pretože jem všetko čo vidím. :D
A aký máte víkend vy?








dress (Vero Moda) - Asos
jacket - secondhand
shoes - F&F
bag (New Yorker) - Fashionvisions shop
bracelts - Forever21


Play it / Pustite si




15 comments:

  1. krasne šaty :)

    ReplyDelete
  2. akože vyzerať po včerajšku takto čarovne to nedokáže každý :-D
    ja som mala super rannú prechádzku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D tak ale Barborka, veď Ty si včera nepila, tak čo by si to mala ťažké :)

      Delete
  3. Anonymous07:16

    zuzi neschudla si? ci saty prisli vecsie ? :))
    a pekny vrkocik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rada by som, ak by som schudla, ale poviem Ti pravdu, kupovala som ich už dávno vo výpredaji a nebolo menšie číslo ako Mko, takže sú väčšie ;)

      Delete
  4. Krásné šaty a moc ti sluší! :)
    Nikus

    ReplyDelete
  5. Krásne šatky, no to mám rada aj ja keď sa poriadne vytancujem :D No môj víkend je nudný, učila som sa dnes a tak to vidím aj na zajtra :/ hrúza a des :D

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak prajem veľa síl do učenia :))

      Delete
  6. Jeej Zuzi aka si Cute a taska ti sekne :)Aj uces je super

    ReplyDelete
  7. Nádherné šatičky :)

    ReplyDelete
  8. Máš moc hezký styl!:)

    ReplyDelete
  9. waa taŠka je úplne dokonalá!

    ReplyDelete
  10. ty saticky jsou super!!

    ReplyDelete