Sunday, April 07, 2013

bad mood that only lava cake can cure

Today only shortly because I´m in a bad mood.
Photos are from my lovely Košice, now I´m in my depressing dorm room.

P.S.: Very big thank you goes to all of you who read my posts and comment. And even though I don´t really comment recently each one of them really makes me happy. ;)

P.S.2: Another thing that makes my mood better is the fact that I have finally tried lava cake from my sis (she  really knows what is good!:). And it was delicious!;)

Dnes len krátko, lebo mám dosť zlú náladu.
Fotky sú ešte z mojich krásnych Košíc, teraz som už na depresívnej intrákovej izbe.

P.S.: Veľké ďakujem všetkým, ktorí ma čítate a komentujete. Aj keď v poslednej dobe nekomentujem (čo sa dúfam čoskoro zmení) ma neskutočne teší každý jeden z nich. ;)

P.S.2: Ďalšia vec, čo mi zlepšuje náladu je fakt, že som konečne vyskúšala lava cake od mojej sestry (ona naozaj vie, čo je dobré!:). A bol úžasný!;)










blazer (Emporio Armani) - secondhand
shirt - Lindex
jeggins - Koton
necklace - Tally Weijl
bag - Parfois
shoes - random

15 comments:

  1. ó zuzi to skoro ani niesi ty :)) ale pristane ti to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. prečo? lebo nemám šaty? ;)

      Delete
  2. Aj v nohaviciach ti to pristane!
    Náhrdelník je neskutočný ♥

    ReplyDelete
  3. waaw super vlasy :) :) a tie nohavice ti vážne pristanú (aj keď teba budem poznať vždy v šatách) :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous06:33

    velmi, velmi ale velmi sa mi paci tato kombinacia, ktoru urcite zopakujem :D akurat musim najst pekne bezove sako. a takto upravene vlasy ti velmi pristanu. kosiciach bolo tak teplo, na bezkabatovy den?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem pekne :) asi si ich tak budem robiť častejšie :)
      no a nebolo... ale tak kabát som dala dolu kvôli fotke... kiežby už bolo teplo :)

      Delete
  5. Košeľa krásna, náhrdelník krásny, kabelka krásna, Zuzka krásna, ako vždy :)

    ReplyDelete
  6. si krásna, hlavne vlasy máš skvelé :)
    a to sako je úplne super :)

    ReplyDelete
  7. krásne si zladená , takto ti velmi pristanu vlasy :))

    ReplyDelete
  8. tá kabelka je supers!

    ReplyDelete
  9. och ten kabatik je riadne krásny a ešte aka vychytavka :33
    top vyzeráš!

    ReplyDelete
  10. Krásný outfit! :) Strašně se mi líbí ty boty♥
    Nikus

    ReplyDelete
  11. páči sa mi zmena účesu :) veľmi ti to pristane :) zelená strecha jakabovho paláca forever :D
    Purpurová Lastovička

    ReplyDelete
  12. nádherný náhrdelník ;)

    ReplyDelete
  13. Ty mas nohavice!!! Ja nechapem :D ALe krasna si ako vzdy :)

    ReplyDelete