Friday, April 19, 2013

hello spring, what took you so long?

I´m back home in Košice. :)
Spring is finally here! It´s so nice outside. I took my bike for a ride for the first time this year. It´s one of the things I miss in Bratislava the most.
Even though I have so much stuff to do for school, I hope that I will go to some secondhands, I will have some coffee and ice cream some place out in the sun.
What are you planning for the weekend? :)

Už som doma v Košiciach. :)
Jar je konečne tu! Vonku je krásne, včera som po prvý raz v tomto roku vytiahla aj môj bicykel. Ten mi v Bratislave chýba asi najviac.
Mám síce veľa roboty do školy, ale dúfam, že sa mi podarí omrknúť aj sekáče, ísť na kávu niekde pekne na slniečko a samozrejme na zmrzku!
Čo na víkend plánujete vy? :)








top - F&F
skirt - H&M
bag - Oasap
necklace - Lindex
flats - Primark
sunglasses - Gucci



5 comments:

  1. Veľmi pekný outfit, Zuzi. Krásna sukňa aj top. A aj ja sa teším na zmrzku, hlavne tú z Aidy alebo prešovskú balkánsku :D ja som mala ist cez vikend na taky vyletik s priatelom len neviem ci nema uz prsat ci co :(

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Krasna ako vzdy. A podla mna jar ani neprisla... Uz je leto :)

    ReplyDelete
  3. krásna sukňa:)

    ReplyDelete
  4. orvni fotka je skvela
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  5. jednoduché a pekné ... presne to mám rada :)

    http://margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete