Monday, April 01, 2013

I don´t like Easter

It´s here. Annoying Easter.
Negatives: Men who pour ice cold water on you or whip you with kurbash and all you have to do is serve them food, alcohol, chocolate bunnies and all you get is only cold.
Positives: Ham, special cheese and Easter soup.
The result: There is far less positives so I boycott it again.
How are you planning to spend it?

P.S.: My spring wishlist was almost ready and I had light pink skirt there. So when people from ladymania.sk got in touch wih me I didn´t hesitate and chose it. It came in this week and I am satisfied. The communication with shop was easy and the quality is very good. I can only recommend it. :)


Už je tu. Otravná Veľká Noc.
Negatíva: Muži, ktorí na Vás lejú ľadovú vodu alebo Vás trieskajú korbáčom a vy za to musíte kmitať, nosiť im jedlo, alkohol, čokoládové zajace a dostanete za to tak maximálne nádchu.
Pozitíva: Šunka, hrudka a veľkonočná polievka.
Výsledok: Negatíva prevyšujú pozitíva, takže ju opäť bojkotujem.
Ako ju trávite vy?

P.S.: V hlave sa mi už začal rysovať jarný wishlist, v ktorom bola svetloružová sukňa. Keď ma oslovili z ladymania.sk, tak som neváhala a vybrala si ju. Prišla tento týždeň a som veľmi spokojná. Naozaj veľmi dobrá kvalita a jednoduchá komunikácia s obchodom. Môžem iba odporúčať. :)










skirt - ladymania.sk
jacket, shirt (Sisley) - secondhand
necklace - Lindex
shoes - Primark
bag - F&F
sunglasses - Gucci




9 comments:

  1. jeej tá sukňa je super, úplne pre teba! s tou košeľou to vyzerá ako šaty!

    ReplyDelete
  2. Strašne zlatá kombinácia, tá sukňa je prekrásna!

    ReplyDelete
  3. my je nastiest neslavime:)krasna sukynka!!
    zvu te na velikonocni giveaway o fotoobraz!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  4. veľká noc je nudaa.. tvoj outfit je super ;)

    ReplyDelete
  5. Náhrdelník je krásný a vypadá luxusně! U nás Velikonoce také moc nehrotíme, jen malí bráchové byli koledovat :)

    ReplyDelete
  6. Outfit je ako vždy nádherný a čo sa týka Veľkej noci... Nenávidím ju. Vždy zdrhnem prespať k priateľovi a ten je taký skvelý a chápavý, že mi dá s týmito hlúposťami pokoj :))

    ReplyDelete
  7. Ty si naša kočica Zuzi :) Tá sukňa je naozaj veľmi pekná! A čo sa týka Veľkej noci, tak to ja len nervy dostanem... Túto Veľkú noc som strávila u babky, lebo došla z Anglicka sesternica, takže sme sa museli vidieť, keď je tu raz za rok, no a prišiel aj sused a potom aj susedova rodina 3ja chalani a ich oco :D všetkých poznám proste, ale princíp je v tom, že zobrali len pohár, napúšťali tam ani nie do polovice vodu a tak nás oliali. Keď ma už niekto oleje, tak poriadne! :D Ja sa mám prezliekať kvôli trom mokrým miestam na tričku? :D Do frasa.. ešte sme im povedali, že keď už, tak nech aspoň s vedrom a oni nič.. :D Ale tiež nemám veľmi v obľube tento sviatok. akurát jedlo je super a keď ma už má niekto oliať tak poriadneee! :D

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Anonymous09:18

    Ta suknička je krasna,, mozem sa ta opytat, aku velkost si si objednávala? :)

    ReplyDelete