Sunday, April 28, 2013

In F&F showroom

As you all know, F&F is a brand that I really like. And when I´ve opened email with an invitation to their showroom I was really really happy. F&F team, thank you for inviting me. ;) We went there on Tuesday with Timi and checked out the new collection and took many pics.
The summer collection has a lot of flowers, my favourite pastels and popular white that looks perfect with tan. Of course, my attention went mostly to dresses. The collection offers for example maxi dresses, sexi bodycon ones, with cut-outs in the back area and my favourite, A-line dresses. I have fallen in love also with shoes and bags - you will see. :) 
And because the temperature is finally rising, F&F prepared new swimwear in various styles and designs- from snakeskin monokinis for long-legged slim gazelles to pink ones with pineapples for infantile people like me. :P


Ako viete, značka F&F je u mňa v šatníku zastúpená vo veľkom množstve. A keď som si v maili našla pozvánku do ich showroomu, tak som sa neskutočne potešila. Týmto tímu F&F ďakujem za pozvanie. ;) V utorok sme tam s Timi poriadne popozerali celú novú kolekciu a pofotili, čo sa dalo.
No a teraz o letnej kolekcii. Nájdete v nej veľa kvetov, mojich obľúbených pasteliek a populárnej letnej bielej, ktorá tak skvele vyzerá s opálením. Samozrejme, moja pozornosť sa hlavne sústredila na šaty. Súčasťou kolekcie sú napríklad aj maxi, sexi obtiahnuté, s výstrihom na chrbte, aj moje obľúbené, áčkového strihu. Zaľúbila som sa aj do viacerých kabeliek a topánok- veď uvidíte. :) 
No a keďže teploty (konečne) len stúpajú, F&F pripravilo aj nové plavky v najrôznejších vzoroch a strihoch - od snakeskin vzoru a monokinového strihu pre dlhonohé štíhle gazely až po ružové s ananásmi pre infantilov ako ja. :P








The dress I liked the most- there are a couple of problems so they are still not in stores. But the quality and material is really great.
Moje najobľúbenejšie z celej kolekcie, ktoré bohužiaľ ešte vďaka nejakým problémom nie sú v predaji. :/ Skvelá kvalita, potlač aj materiál.


My second favourite one. I have tried it on and it just looks gorgeous!
Moje druhé najobľúbenejšie. Mala som ich na sebe a vyzerajú jednoducho úžasne!





Great bag ! And I think that matches Timi´s outfit perfectly.
Tá taška je brutálna, no a podľa mňa sa Timi aj hodí k outfitu. :)



I really should get one of those clear plastic bags. Because then I wouldn´t finally have mess in it.
Naozaj by sa mi zišla jedna takáto priesvitná kabelka- aspoň by som nej konečne nemala bordel.:)





And 2 other pieces I really liked. :)
A ešte 2 kúsky, po ktorých mi srdce piští. :)



12 comments:

  1. Jeej, usper veci a tie štay, čo si napísala, že druhe favoritky, tak tie sa mi lubia velmi, len keby boli inej farby ja bielu na sebe neznasam.. ach a teda podla mna F&F prekvapuje, stale maju krajsie a krajsie veci a ja už mam v skrini tiez dosť kuskov :D

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tú priesvitnú košeľu s golierikom som už obzerala a je krásna! síce košele nemám rada, ale túto by som brala!

    ReplyDelete
  3. niektoré veci sú úplne aaa ♥ :D

    ReplyDelete
  4. jeeejo Zuzi, vyzerali ste s Timi super :)

    ReplyDelete
  5. tie biele v antickom style musim mat! kedy asi budu v predaji? :)

    ReplyDelete
  6. Tá košeľa je úplne najviac aaaaaaaa ♥ aj tie šaty, čo sú tvoje obľúbené, aj tie druhé :)

    ReplyDelete
  7. mne srdce piští po viacerých kúskoch z F&F, ale väčšina sa na Slovensko ani nedostane:(

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. krásne kúsky, páčia sa mi presne tie isté veci, ako aj Tebe, len škoda, že u nás ani jedny z tých šiat ani kabelku nemajú :(

    ReplyDelete
  9. vidím, že máme podobný vkus, páčia sa mi presne tie isté kúsky ako Tebe :)
    škoda len, že ani jedny z tých šiat, ani kabelku, u nás nemajú :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pokiaľ viem, jediný problém je s tými kvietkovanými šatami, lebo tie antické som už videla vo viacerých Tesco obchodoch. A kabelku som si kúpila včera,takže tú majú tiež. :)
      Tak možno sa už u vás vypredali?

      Delete
    2. Anonymous15:53

      Tie anticke saty kde mozem kupit v ramci BA? :))) dakujem za odpoved :P

      Delete