Friday, April 26, 2013

mood boosters

New dress and bag in action a couple of days ago.
Almost without jewelry and later on without tights (seriously, today just completely without them).
Today I went dog walking one cute little dog from shelter (in bonus photo) and tomorrow is my (unpaid) internship in RTVS.
These are the things that are my mood boosters recently.
And what makes it better for you? :)

P.S.: On Tuesday we went to F&F showroom with Timi so I will post the photos soon. ;)

Nové šaty a kabelka v akcii pred pár dňami.
Takmer bez šperkov a neskôr na obed už aj bez siloniek (dnes by som s nimi už naozaj nevydržala).
Dnes super fenočka z útulku (v bonusovke) a zajtra stáž (neplatená;) v RTVS.
To sú veci, čo mi momentálne zlepšujú náladu.
A čo ju zlepšuje Vám? :)

P.S.: Boli sme v utorok s Timi v showroome F&F, takže fotky už čoskoro. ;)










dress (H&M) - secondhand
jacket - H&M
bag - Oasap
earrings - Oasap
sunglasses - Gucci





Bonus. :)

12 comments:

  1. aj ja chcem ísť venčiť niekoho z útulku (keď už si ho nemám kam vziať...). ako to funguje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. veď to, že ja by som ich všetkých pobrala, ale nemám kam :/
      no, prídeš tam, zaregistruješ sa tak, že im dáš 2 eurá a občiansky, a máš preukaz na venčenie :) potom si vyberieš psíka, povieš, že ho chceš zobrať von, dajú Ti vodítko a hotovo :)

      inak, my plánujeme ísť s Timi, tak ak chceš, môžeš sa k nám pridať :)

      Delete
  2. Jeej, krasna si aj ty aj fenka :) To vazne sa u Vas za to plati? My sme raz pol roka v kuse takmer kazdy den chodievali vencit u nas v TT. A teda len sme prisli, dali nam havkov, co este neboli vyvenceni a sli sme :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. neplatí sa, platí sa iba raz, keď si zakladáš ten preukaz, potom už nič :)
      a ďakujem :)

      Delete
  3. to sa vazne da? a mozes si vybrat hocijakeho psika?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasné :)
      len si musíš vybrať takého, aby si ho aj zvládla, že nie takého, čo za ním budeš lietať ako šarkan :)

      Delete
  4. tá posledná fotka je úplne najkrajšia :)

    ReplyDelete
  5. posledná fotka je úplne krásna :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous07:14

    ty si nejaka uletena na cierne pancusky ci preco ich tak casto nosis =)

    Erika =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. priznám sa, že asi trošku aj áno :D
      telové totiž nemám tak rada, vieš? :)

      Delete
    2. Anonymous19:05

      haha som si stihla vsimnut za ten kratky cas co som preletela tvoj blog =) preco nemas rada telove? Ked si das nejake kvalitne leskle tak ani nepocitis rozdiel =) a vyzeraju fakt dobre aj tie =) ja som zas tak sialena ze cierne pancusky nosim rada v lete =D neviem preco =DDD

      Erika =)

      Delete