Tuesday, April 23, 2013

new in

I haven´t posted one for a long time.
So here you have it today.

Už dlho nebol. 
Tak ho tu máte dnes.




2 treasures from secondhand. I wanted the dress on the left so badly in H&M but they sold it out till I got to it. Now I finally have it. (the colors of both of them are totally different in real)

2 poklady zo secondhandu. Tie šaty naľavo som veľmi chcela z H&Mka, lenže kým som sa spamätala, tak moje číslo už nemali. V sekáči som ich zázračne našla presne v mojej veľkosti. Konečne! (inak v reáli majú úplne inú farbu)

My parents just got back from Canada and (except other stuff) they have brought me my favorite US tabloids, Canadian Fashion magazine and L´oreal Caresse lipstick (01 fashionista pink).

Moji rodičia sa dnes vrátili z Kanady, a (okrem iného) mi doniesli obľúbený americký bulvár (keďže som ho zvykla čitať v USA a ten slovenský ma fakt nebaví), kanadský Fashion magazín a L´oreal Caresse rúž (odtieň 01 fashionista pink)

Sis and her boyfriend went to Prague during the weekend and look what they got me! Retro shopping bag from organic cotton and this cute owl brooch (my animal jewelry collection is getting bigger and bigger ;).

Sestra s priateľom boli cez víkend na výlete v Prahe a pozrite, čo mi doniesli! Retro sieťovku z organickej bavlny a túto rozkošnú sovičkovú brošňu (a moja zverinová kolekcia bižutérie sa rozrastá čoraz viac ;).

The result of F&F´s -30% on shoes and accessories, and -90% on books in that perfect bookshop on Obchodna (this book I got for 3 Euros:).

Výsledok -30% na topánky a doplnky v F&F, a -90% na knižky v tom skvelom kníhkupectve na Obchodnej (táto knižka bola za 3 eurá:).

My bag from Oasap finally came! I have tried to buy shoes to match without seeing the color in real and this is the result (they are from New Yorker).

Konečne mi došla kabelka z Oasap! A takto to dopadne, keď som topánky k nej ladiace kupovala 2 týždne vopred bez jej videnia v reáli (a sú z New Yorkera).

3 great things: H&M nail kit bought for 1 Euro because they have sale on some of the cosmetics, new wallet from F&F and something yummylicious from Biocentral- the best bio grocery store in Košice with such a nice people working there- just visit it and you will see. :) 

3 skvelé veci: sada na nechty z H&Mka za euro, pretože majú výpredaj niektorých druhov kozmetiky, nová peňaženka z F&F a niečo mňamózne z Biocentralu- najlepších biopotravín v Košiciach, kde pracujú iba veľmi milí ľudia- veď ich navštívte a uvidíte sami. :)




20 comments:

  1. Ha, aj ty si shoppoholik ako ja :D krasne veci, tesim sa na outfity s nimi, sovicka je dokonala. B.

    ReplyDelete
  2. samé pekné veci..♥

    ReplyDelete
  3. Tá peňaženka je nádherná :)

    ReplyDelete
  4. Krásne všetko. Tie šaty na druhej fotke sú úplne naj ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to top, ale taký dlhší, že sa dá nosiť so šortkami :) a ďakujem :)

      Delete
  5. Tie satky, och, ty mas take stastie na tie sekace!! Mne sa malokedy podari nieco ulovit... raz sa mi podarili uuuuuuzasne saty, ale nedala so ich cez zadok, tak som smutne pozerala, ako mi ich kamaratka berie :( Ale co uz, jej boli dobre a strasne sa jej pacili, tak osm bola stastna za nu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepšie byť šťastná za kamošku, ako mať šaty, čo Ti nesedia :) u mňa sa to stalo už niekoľkokrát :)

      Delete
  6. tie saty su oboje perfektne!

    ReplyDelete
  7. všetko je také krásne,že ani neviem čo sa mi páčia najviac :D všetko! :)

    ReplyDelete
  8. tie prvé šaty a balerínky sú najkrajšie :)
    a áno, americký bulvár je 100x lepší ako ten náš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. presne tak! a hlavne sú tam Kardashianky :)

      Delete
  9. Anonymous01:05

    pekny post, tie h&m saty maju u mna presne tu istu story:/, v ktroom sekaci si ich takto vychytala? zavidim!
    knihkupectvo Svet knihy si mala na mysli? lebo na obchodnej nie je iba jedno :) este stale maju taku akciu?
    dakujem za odpovede:)) a prajem ti pekny den

    ReplyDelete
    Replies
    1. zase môj najobľúbenejší Textile House :) nie, to novootvorené vedľa McDonalds. Tá akcia je tam stále, až do vypredania :) aj Tebe pekný večer :)

      Delete
  10. Anonymous01:41

    mali aj ine knihy od lauren conrad? ak ano za kolko? a kupila si ju v lacnych knihach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, v tom kníhkupectve hneď vedľa McDonalds smerom ku Kolárku :) nevidela som od nej iné, ale menia tam pravidelne tovar, tak tam choď mrknúť :)

      Delete
  11. veci fajn, veci fajn, ale ja chcem tu mnamku na konci!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tá je úplne naj- plno orieškov a stále mäkká ako koláčik- mňam! :)

      Delete
  12. všetkým Vám ďakujem za komentáre :)

    ReplyDelete
  13. Zuzka kam chodis do sekacov v blave?? Dakujem


    Inac pekne veci;)

    ReplyDelete
  14. ahoj, už dlho som nebola (hrozné, čo:), ale ak idem, tak určite len do Textile House :)

    ReplyDelete