utorok, 16. apríla 2013

theatre

I think that this street is the most beautiful one in Bratislava.
It has such an amazing atmosphere with that sun that finally shines.
Yesterday we went to Arena Theatre to see the play Holocaust.
I didn´t know what to expect in the beginning because I didn´t read about it, but in the end the play was so intense that we gave the actors standing ovation.
I can only recommend and I guess I will start to go more to the theatre.
What about you? Do you like theatre?

Podľa mňa táto ulička je naozaj najkrajšia v Bratislave.
A s tým slniečkom, ktoré konečne svieti, má úplne skvelú atmosféru. :)
Včera sme boli v Divadle Aréna na Holokauste. 
Na začiatku som nevedela do čoho idem, lebo som si o danej hre nič nezisťovala, ale vygradovalo sa to takým spôsobom, že v závere sme hercom dávali standing ovation.
Iba odporúčam a rozmýšľam, že asi začnem chodiť viac do divadla. :)
A čo vy? Máte radi divadlo?








shoes, bag - Primark
dress - Asos
vest - secondhand
sunglasses - H&M

za fotky ďakujem Janke :)

6 komentárov:

  1. divadlo je srdcovka :) naposledy som bola v DJZ v Prešove na Quo Vadis a taký zážitok že dovidenia :)) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ja divadlo milujem tiež, bola som teda viackrát v Košiciach v divadle a aj na malej scéne, ale aj ked som z okolia PO, tak som v PO ani nebola :D KE sú krajšie, čo sa týka hlavnej.. :D a btw vyzeráš krásne, tá riflová vestička je úžasná a super všetko spolu ladí :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzeras v tom super :) a divadlo milujem. som tvoja nova followerka

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja mam rada túto uličku, ale najkrajšia je večer ked je tma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. cute outfit! lovely bag and shoes:)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť