Wednesday, April 10, 2013

you always learn from your stupid decisions

Today from Bratislava Castle. A lot of mirrors, stairs, gold ornaments but not a lot of furniture. Very pretty spaces especially when I imagined myself in a ballgown with a champagne in hand.:) I forgot about this trip in the morning when I was getting dressed and there were so many f*cking old tiles so walking in those shoes was a complete hell. (I know, I´m dumb to go in a shoes like that, I´ve told it to myself like hundred times today!!!)

P.S.: I took many pictures like a japanese tourists so here you have some. ;)

Dnes z Bratislavského hradu. Veľa zrkadiel, schodov, zlatých ornamentov, ale málo nábytku. Pekné priestory, najmä keď som si v nich predstavila seba vo večernej róbe a šampanským v ruke. :) Keď som sa ráno obliekala, úplne som na hrad zabudla, takže som si obula tieto topánky. Pri všetkých tých blbých mačacích hlavách bolo chodenie v nich hotové peklo. (Viem, že som sprostá, že som si ich dnes obula, povedala som si to dnes asi stokrát!!!)

P.S.: Fotila som ako japonský turista, takže tu máte aj zopár fotiek. ;)








blazer - HM
shirt - Lindex
collar tips - Six
shorts - secondhand
shoes - Primark
bag - F&F










Proof that daughters of Maria Theresa had such a good taste in dresses. ;)
Dôkaz, že dcéry Márie Terézie mali super vkus na šaty. ;)

Kuk :)

6 comments:

  1. wow! ešte som tam nebola vyzerá veľmi pekne z týchto fotiek ;) ty parádna :)

    ReplyDelete
  2. ten pohľad z krásneho okna na ,,krásnu" petržalku :-DDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  3. krasne prostory!! a ta tva kabelka je uzasna:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  4. Hezké fotky, sluší ti to :)))

    Zvu tě na svojí první GA!!! :))) BYLA BYCH RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html :)

    ReplyDelete
  5. Uf, sice si si s topankami uzila svoje, ale su bombove a fotky krasne, musim tam aj ja uz konecne behnut, vyzera to dobre po tych renovaciach :)

    ReplyDelete
  6. Tomuto hovorím Chanel s pridanou hodnotou...klasika plus šmrnc.
    (y)

    ReplyDelete