Thursday, May 16, 2013

can´t wait for the weekend

I can´t wait for the weekend.
I will go to our cottage and I won´t have any mobile phone signal or internet.
The sad fact is that I have to study for my finals. Trust me, I would rather lay on the grass, drink coffee and read a book, but I have to wait for that a little longer. :)

P.S.: I have found a great shop named Seoul Plaza on Bajkalska. Longer ago one girl asked me where do I buy Fiji water. They have it and also a lot of american, asian and other foreign groceries. You should really check it out. I always spend almost half an hour there just deciding what to buy. But I always end up with Sprite Zero and I also recommend lychee ice cream. :)

Už sa veľmi teším na víkend.
Vypadnem počas neho na chatu, kde nebudem mať ani singál a ani net.
Škoda len, že sa budem musieť učiť, verte mi, že najradšej by som ležala na tráve a opaľovala sa, pila kávičku a čítala si knižku. Ale bude aj to, len si treba pár týždňov počkať. :)

P.S.: Tip na super obchod. Minule sa ma jedna slečna pýtala, kde kupujem vodu Fiji. Tak ju a okrem nej aj obrovské množstvo amerických, ázijských a iných cudzokrajných potravín majú v Seoul Plaza na Bajkalskej. Oplatí sa Vám tam ísť, ja tam vždy strávim aj polhodinku. :) Vždy odtiaľ vyjdem so Sprite Zero, ktorý u nás nedostať, a odporúčam aj liči nanuk. :)









dress - Asos
bag, sandals - F&F
necklace - H&M

9 comments:

  1. fíha, dobrý typ, keď tam budem zbehnem kuk.
    a vyzeráš super! šaty a, boty a kabelka na jednotku!
    ani nehovor, ale tak dá sa učiť aj na slniečku ;)

    ReplyDelete
  2. Krásny víkend. A nič to, aj ja budem tráviť celý víkend pri knižkách. :( A inak môžeš ležať na tráve a opaľovať sa, piť kávičku a učiť sa. :D :D

    ReplyDelete
  3. zase ma drazdis tou kabelkou a topankami!:)

    ReplyDelete
  4. krásne šaty :)
    a skvelý tip na obchod.

    ReplyDelete
  5. Anonymous00:40

    ahaha ta lepka na palci:D.. zlata si:)

    ReplyDelete
  6. krasny outfit, moc ti to slusi
    mimochodem zvu te ke mne na blog na giveaway o kozenou kabelku z Italie
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  7. Anonymous19:07

    krasne zladena. chcela som sa opytat - v tom obchodiku maju len tie produkty co vidim aj na stranke, alebo je ich viac? zila som v amerike tak ma zasiahla nostalgia a co to by som si pokupila :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. podľa mňa ich tam určite majú viac :) ja som tam šla kvôli rovnakému dôvodu ako Ty :) hlavne mi chýbalo skippy arašidové maslo a všetky možné sladkosti :)

      Delete