sobota, 11. mája 2013

drunk facts

Yesterday´s night was really difficult.
The basics that I´ve learned from it:
that when I say I will go to a bar for just one hour because I have to get up early and study for my final I will come back at one,
that mixing 3 kinds of alcohol in one night is not a very good idea,
that my drunk self and hot dog are bffs because the morning after drinking I always find it on my table 
and the most suprising: after night like this studying is really easy for me. :)

Včera bol veľmi veľmi náročný večer.
Základné veci, čo som počas neho zistila:
že ak poviem, že sa iba zastavím v podniku na hoďku a pôjdem domov, lebo sa mi ráno treba učiť na skúšku, tak sa vrátim o jednej,
že miešať tri druhy alkoholu za jeden večer naozaj nie je dobrý nápad,
že moje opité ja a hot dog sú najlepší kamaráti, lebo po ťažkom večeri si ho vždy ráno nájdem na stole
a najprekvapivejší fakt: že po takomto niečom sa mi skvele učí na skúšku. :)





dress - H&M
bag - Oasap
shoes - New Yorker
sunglasses - Gucci
horse earrings - Calliope




26 komentárov:

  1. nádherné šaty :) a tie kvietky vo vlasoch aj s náušnicami sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. škoda, že v tých vlasoch nevydržali dlhšie, lebo mi vypadli o chvíľočku :)
      a ďakujem :)

      Odstrániť
  2. inak tebe operovali niekedy nieco na nohe lebo obcas ti vidno nejaku jazvu... inak saty su krasne ale som zvedava =)

    Erika =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jednu veľkú mám ešte z telesnej, keď som spadla na takú ostrú vec a bodlo ma to do kolena :)
      ostatné mám z operácie (asi 4) a ešte ďalšie pribudnú na jeseň, keď pôjdem na ďalšiu operáciu :)

      Odstrániť
    2. och to ma mrzi =( a co ti operovali? aky si mala problem? ja tiez mam jazvy na nohach a dost sa za ne hanbim tak ich zakryvam ako to len ide... =/

      Erika =)

      Odstrániť
    3. Erika, to je v pohodičke :)
      Genetika je sviňa hnusná, a tak som po dedovi zdedila kŕčové žily, tak mi jednu museli vytiahnuť vonku a ďalšiu na jeseň. (prepáč za nechutné detaily:)
      ja som si už zvykla, s jazvami už nič nenarobím, ale neskrývam ich, pokiaľ sa niekomu nepáčia, tak nech sa nepozerá ;)

      Odstrániť
    4. ach no ja mam tiez podobny problem tiez genetika ale po babke... =/ ako to prebiehalo ta operacia? detaily mi nevadia hlavne potom ako to vyzeralo po operaci ako si sa zotavovala? Bolelo to?

      Erika =)

      Odstrániť
    5. Tak podľa veľkosti žily a závažnosti máš viacero spôsobov odstránenia, ja som musela mať ten najinvazívnejší- čiže mi ju celú vybrali. Ja som si dala celkovú anestéziu, ale dá sa to robiť aj v lokálnej. Bolelo to po prebudení naozaj strašne, ale potom sa to zlepšilo. Trošku som poležala v nemocnici, rany po žile mi zašili a musela som obviazanú nohu nosiť mesiac a celý týždeň po operácii si pichať injekcie do brucha, aby sa mi náhodou neurobila krvná zrazenina. Mesiac som si odrpela s tými obväzmi, lebo som urobila tú chybu, že som sa dala operovať v apríli, čiže už začalo byť teplo (veď aj na blogu mám fotky s obväzom:), ale ten pocit keď sa tej mrchy žilovej zbavíš je na nezaplatenie :)))

      Odstrániť
    6. ufff tak to ti nezavidim =( a ani sebe ked ma takyto sposob caka =/ obviazanu nohu? a ked ti dali dole obvaz tak si uz mohla mat hole nohy? boli vidno aj nejake modriny? Ja strasne rada nosim sukne ale sa hanbim kvoli tomu ake mam zily skarede =( Ja by som mala ist v lete na operaciu... niekedy v juli zatial predbezne... a ten pocit ze sa toho zbavis ti fakt zavidim =)

      Erika =)

      Odstrániť
    7. ufff tak to ti nezavidim =( a ani sebe ked ma takyto sposob caka =/ obviazanu nohu? a ked ti dali dole obvaz tak si uz mohla mat hole nohy? boli vidno aj nejake modriny? Ja strasne rada nosim sukne ale sa hanbim kvoli tomu ake mam zily skarede =( Ja by som mala ist v lete na operaciu... niekedy v juli zatial predbezne... a ten pocit ze sa toho zbavis ti fakt zavidim =)

      Erika =)

      Odstrániť
    8. prepáč, že až teraz, ale bola som preč :) jasné, keď Ti dajú dole obväzy, tak môžeš mať už holé nohy a máš síce nejaké modriny, ale tie postupne zmiznú a mne tie jazvičky po operácii fakt nevidno až tak veľmi, musíš sa na to fakt sústrediť :) Držím prsty, neboj, je to perfektný pocit po operácii :) Keby niečo, pokojne mi píš ďalej ;)

      Odstrániť
    9. nic sa nestalo =) tie obvazy moc boleli? modriny aspon zmiznu nie ako tie zily co mam teraz =( to ma tesi ked hovoris ze tie jazvy moc nevidno lebo toho som sa bala =) v piatok mi doktorka hovorila ze vraj okrem obvazov budem musiet mat aj nejake specialne pancuchy to si mala aj ty? Ako dlho to treba mat?

      Erika =)

      Odstrániť
    10. obväzy nebolia, iba Ti stiahnu nohu, aby si ju mala napevno, to s tými jazvičkami potrvá kým nebudú až také viditeľné, mne to tak trvalo asi rok a niečo, ale stojí to za to :) pančuchy mám, ale po operácii som nosila vždy len obväzy, keďže na pančuchy už bolo príliš teplo, ale sú dobrá prevencia vždy keď dlho sedíš alebo stojíš :)

      Odstrániť
    11. a stiahnu moc? =( joj rok je dost ale ked vravis ze to stoji za to =) pancuchy nosim uz teraz ale iba take obycajne trochu stahovacie ale to skor kvoli tomu aby mi neboli vidiet tie zily =/ ved toho sa aj ja bojim ze v lete tie hrube pancuchace stahovacie tak to mi bude asi dost teplo =/ doktorka povedala ze ich budem musiet nosit minimalne 2 mesiace a prve dva tyzdne po obvazoch dokonca aj cez noc tak neviem ako si to mala ty...

      Erika =)

      Odstrániť
    12. Tak vieš, musíš mať stiahnutú nohu, aby sa Ti po operácii v pohode zotavila. Môj doktor mi obväzy kázal nosiť dva týždne 24 h denne a dva týždne 12 h denne, pančušky som nosila ešte zo dva týždne (nepamätám si presne koľko, ale zdá sa mi že týždeň a niečo), ale naozaj to stojí za to. Aj ja som sa za tú žilu hanbila a poriadne, takže Ťa chápem, ale ničoho sa neboj, dobre to dopadne :)

      Odstrániť
    13. no tym obvazom sa asi nevyhnem =( a tie pancusky sa dali vydrzat??? lebo cele leto mat na nohach tie pancuchy to si neviem predstavit a to este aj v nich spat =O nebolo v nich moc teplo? Tlacili moc tie pancusky? =/ to ti verim ze si sa hanbila, ved ja ked mam suknu alebo saty tak bez ciernych pancusiek ani smeti nevyleziem... =/ uz sa tesim ked sa za tie zily nebudem musiet hanbit =) to bude super pocit =)

      Erika =)

      Odstrániť
    14. Jasné, neboj, naťahujú sa trošku ťažšie ako normálne, ale to si zvykneš :) A nebudeš ich mať podľa mňa celé leto, ak sa Ti to bude dobre hojiť... :) Ja som ich vďaka skúškovému nosila iba doma, nemusela som chodiť von, takže až tak teplo mi v nich doma nebolo :) Veľmi Ti držím prsty :)))

      Odstrániť
    15. fakt? =) no ja budem chodit asi aj do prace vtedy mam na leto brigadu takze teplo mi v nich asi bude. to si mala fajn ze si nemusela v nich chodit von =) ved oni aj vyzeraju ako pancuchy pre stare babky =D ci tie tvoje vyzerali aspon trochu k svetu? =P tiez sa modlim aby som ich nemusela cele leto lebo to bude umorne =/

      Erika =)

      Odstrániť
    16. čisto ako pre staré babky :DDD ja som rozmýšľala, že na ďalšiu operáciu si dám čierne, lebo majú aj také, ale treba si ich skôr vopred objednať a zdá sa mi, že aj priplatiť :) tak ale počítaj s tým, že zo začiatku musíš oddychovať a veľmi tú nohu nezaťažovať, takže podľa mňa tie prvé dva týždne určite budeš doma. držím prsty ;)

      Odstrániť
    17. no do kelu =DDD to bude vyzerat =DDD este ma napadlo ze by som si na tie babkovske natiahla este jedny normalne co nosim bezne a vyzeraju normalne =D ale to mi bude asi uz uplne teplo =D a tie cierne vyzeraju lepsie? aj ked v lete nosit cierne to bude dost divne asi nie? =/ hej ale po dvoch tyzdnoch pojdem aj von... ved ked v nich budem cele leto tak sa nevyhnem to neist von =D nemas niekde fotku tych pancuch ci vyzerali az tak hrozne? =( ja nechcem vyzerat jak stara babka =D

      Erika =)

      Odstrániť
  3. Krasne saticky:)


    Littlecurlykate.blogspot.sk


    Potesim sa tvojej navsteve na mojom blogu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som sa nikdy po "náročnom večeri" nezvládla učiť. Obdivujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja to vôbec nechápem, ale tak nejako sa to podarilo :D

      Odstrániť
  5. Such a lovely dress!! love your style !! keep it coming :)
    love,
    www.chicqua.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť