Saturday, May 04, 2013

like a princess... or not? :)

I think you probably don´t know me like this.
And I know I wouldn´t normally dress like that but this gorgeous dress from dressestylist came in and I want to show it to you. :)
I know what I will wear for my next year´s graduation. :)
And because I didn´t want to be so princess-like (i know every woman has to be princess sometime:), so I combined it with dark blue headband. :)
What do you think? Do you like it?

Takto ma asi nepoznáte.
A viem, že bežne by som takto oblečená nechodila, ale prišli mi prekrásne šaty z dressestylist, no a chcela som Vám ich ukázať. :)
Už viem, čo si pravdepodobne oblečiem na budúcoročné promócie. :)
A keďže som nechcela byť úplne princeznovská  (aj keď viem, že každá žena má na to nárok :), tak som to zmiernila tmavomodrou čelenkou. :)
Čo vy na to? Ako sa Vám páčia?










dress - Dressestylist
shoes - borrowed
headpiece - Six

12 comments:

  1. krásne fotky,veľmi ti to pristane :) šaty sú tiež pekné,ale moc sa mi tam nepáči to hore,tá vrchná časť,bez toho by boli krajšie

    ReplyDelete
  2. Ako sa mi páčia? Zuzi sú prekrááásne, a Tebe veľmi preveľmi pristanú! A čo sa týka nadpisu či prenicess or not, tak určite princess!!! ♥♥♥
    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fakt princeznovske :) Myslim, ze na promociu dobra volba. Inak minule som ta videla na Dominikanskom, isla si na biku, ale som sa nestihla prihovorit :)

    ReplyDelete
  4. krásne šaty :-)

    ReplyDelete
  5. Krásne šaty, ten dekolt a ramienka sú veľmi zaujímavo riešené, super voľba na promćie! :)

    ReplyDelete
  6. šaty sa mi veľmi páčia :) jednoduché a krásne...giveaway--> http://for-beautyblog.blogspot.sk/2013/05/1giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous03:42

      no jednoduche teda urcite nie su. ale pekne to hej!
      Alica

      Delete
  7. jeeej pjekneee :) a s tou celenkou ♥

    ReplyDelete
  8. Anonymous07:17

    Ten vršek se mi nelíbí, buď holá záda nebo dekolt, takhle to působí vulgárně. Díky těm flitrům byc si je tím spíš nechala tak někam na večírek, ne na promoci.

    ReplyDelete
  9. Saty su velmi pekne a viem si ich predstavit na cocktail/garden party alebo ine podobne spolocenske podujatie. Aj mensi ples kde sa tolko nebaziruje na dlhych satach by zniesli. Ale na promociu by som sa poobzerala po niecom inom, trochu dostojnejsom. Je to akademicka udalost istej vaznosti a vystrih aj na dekolte aj na chrbte sa k nej nehodia. Rovnako ani trblietave lodicky. Dlzka je skvela a strih je tiez v poriadku ale skus nieco trochu tmavsie a bez tych vyrezov, bude to adekvatnejsie udalosti.

    ReplyDelete
  10. NADHERNE! :) a nemozem sa ti dost podakovat za tip na uzasnu stranku...sestry budu mat v lete svadbu - obidve :D takze si musim najst nejake pekne saty a zatial ma ziadne v obchodoch nezaujali, takze to asi budem riesit cez internet :)

    GIVEAWAY

    ReplyDelete