Thursday, May 02, 2013

neon & lace

I love these summer days when the only thing I want to do is: sit near the water, walk the dogs from shelter, enjoy the sun, eat white chocolate ice cream, have picnics, eat strawberries in park, sit on the balcony and drink wine during summer evening... and I can continue, but my finals are starting. So I have to wait for all those things (except ice cream!).

Btw, that bag is seriously a love at first sight. It´s so big that I can almost fit my whole fridge in it. :D

Milujem tieto letné dni, keď mám chuť len sedieť pri vode, prechádzať sa so psíkmi z útulku, užívať si slniečko, lízať nanuky s bielou čokoládou, robiť si pikniky v tráve, jesť jahody v parku, sedieť na balkóne pri vínku počas letného večera... a mohla by som pokračovať donekonečna, lenže mi začínajú skúšky. Takže si na to musím ešte počkať (ale tie nanuky si dávam už teraz- najlepšie sú tie z Lidlu s bielou čokoládou a jahodovým vnútrom;).

Btw, tá taška je láska na prvý pohľad. Je taká veľká, že sa mi do nej zmestí pomaly celá chladnička. Škoda, že naozaj aj nechladí- to by som si aspoň tie nanuky mala kam dávať. :)








bag, sandals - F&F
shorts, top (H&M) - secondhand
sunglasses - Zara
earrings - H&M



14 comments:

  1. neonova kabelka je skvela!!moc ti slusi!
    probiha u me giveaway o kozenou crossbody kabelku!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  2. krásne sandálky! ja mám z f&f z minulého roku podobné, teda štýlovo nie farebne, a neviem si ich vynachváliť

    ReplyDelete
  3. Anonymous06:49

    technicka otazka, aku pod taketo (priesvitno, cipkovane) saty davas podprsenku, telovu ci ciernu? pekne fotky:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. telovú :) a je to top+šortky :)

      Delete
  4. čo povedať Zuzi, krásna v šatičkách a doplnky pekne zladené ako vždy! Milujem tvoj blog, ty naša nanuková Zuzka :)
    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem Ti krásne, toto ma veľmi potešilo ;)

      Delete
  5. parádne zladené ;)

    ReplyDelete
  6. tie sandalky a kabelka su super!!, btw. kabelka mi trosicku farebne pripomina Macadamiu na vlasy:)

    ReplyDelete
  7. Neón veľmi neobľubujem ale táto taška je veľmi pekná :) Skvelo si to zladila a ten tvoj top je úžasný :) A ten nanuk z lídla milujem, najsamlepší :)

    ReplyDelete
  8. Krásné fotky! Strašně moc ti to sluší :)
    Nikus

    ReplyDelete
  9. I like your earrings dear!
    Nice look, i like your pochette with studs!
    Take a look to my blog, new post up:
    INTERNATIONAL GIVEAWAY
    Follow us?:) let me know
    BLOGSPOT: Elen And The City
    TUMBLR: Elen And The City
    FACEBOOK: Elen Ellis

    ReplyDelete
  10. tá taška je úžasná, čo by som za ňu dala, juuuj... u nás ju stále nemajú :(((

    ReplyDelete
  11. Anonymous09:45

    nepáči sa mi to, tá čipka vyzerá až lascívne a neón k tomu, ach jaj, lacné, lacné

    ReplyDelete