Thursday, May 23, 2013

New in

Because I am home and there is some stuff I want to show you I will do that today. :)

Takže, keďže som doma a viac sa mi toho nahromadilo, tak Vám to dnes ukážem. :)





I will start with the best thing of all. :) After 6 years I finally have a new phone- iPhone 5, and I am so freakin excited! :) If you use it tell me, what app should I download for sure? :)

Takže začnem tým najlepším. :) Po 6 rokoch mám nový telefón- iPhone 5, takže sa z neho vytešujem ako malá! :) Ak ho náhodou používate, tak čo za aplikáciu si mám určite stiahnuť? :)


New running shoes and Arcteryx sport jacket that my parents got me in Canada. 

Nové bežecké boty a Arcteryx športová bunda, čo mi rodičia doniesli z Kanady.


I have chosen this top on Oasap- it looks amazing and has gorgeous back side- Timi will probably not agree because she thinks is kinda burlesque. :D

Na Oasap som si vybrala tento top- vyzerá krásne a má nádherne riešený chrbát- Timi ma za to asi zdrbe, lebo jej prišiel príliš burleskný. :D


2 new dresses - left one is from H&M and the right one is from secondhand. :)

2 nové šaty - ľavé sú z H&M a pravé zo secondhandu. :)


11 comments:

  1. ten top je super som zvedavá ako ho skombinuješ :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous09:42

      super?! fakt?! :D :D radšej pomlčím

      Delete
  2. šaty z háemka sú nádherné! iPhone tiež úúplne super,bolo by super keby si si založila Instagram,určite by som ťa sledovala :))

    ReplyDelete
  3. ja mam iphone5 v bielom:) a je super!
    určite Instagram,Viber,Emoji,Moves:) moje naj!

    ReplyDelete
  4. Stiahni si hru ninja fruit, ja to hram strasne rada a potom je velmi prakticke stiahnut aplikaciu kde budes mat menstruacny kalendar :P Je to fakt super pre dievcata ktore ako ja nikdy nemaju prehlad o tom kedy to znova dostanu a ukazuje to aj plodne dni , ovulaciu, atd. :)

    ReplyDelete
  5. Fuuuuuha, tak na ten top sa neskutočne teším.. :) Teda myslím v outfitoch.. :)
    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ja som vedela, že si ho aj tak objednáš :D ty jedna burleskná tanečnica :D, takže keď už máš tie bežecké tenisky, tak môžme spolu trénovať na maratón, čo povieš? :D A s "ajfónom" ti neporadím...veď vieš že ja disponujem len "vintage" Nokiou :D

    ReplyDelete
  7. šaty z HM sú krásne. čo sa týka iphonu, tak vyššie spomínané aplikácie sú skvelé-instagram, viber alebo aplikácie rôznych módnych reťazcov-HM,ZARA atď.:)

    ReplyDelete
  8. Anonymous09:41

    ten top je fakt, ale fakt otrasný :D :D :D a ja tiež disponujem vintage mobilom, som odporca dotykáčov!! ;)

    ReplyDelete
  9. Anonymous02:00

    a kolko km zabehnes? :)

    ReplyDelete