Wednesday, May 29, 2013

pink & blue

I have only one final left and my summer will start! I can´t wait!
And I have no idea how could I completely forget about these photos.
They are from one warm evening, unlike the fall weather that is going on right now.
And speaking of fall- me and Timi came to F&F showroom to see the new fall collection, but more about that in next post.
Btw, can you please help me and tell me what do you have for your ringtone? I am looking for an inspiration for a new one. ;)

P.S.: I have changed the pink dress from the last post for more elegant one.:)


Už mi chýba iba jedna skúška a mám leto! Už sa naozaj neviem dočkať!
A ani neviem, ako som mohla na tieto fotky zabudnúť.
Sú z jedného krásneho večera, keď bolo teplučko, nie ako teraz, keď mi to skôr pripomína jeseň.
Tá vlastne súvisí aj s Timi a mnou, pretože sme dnes boli v F&F showroome okukovať jesennú kolekciu, ale o tom v budúcom poste.
Btw, mohli by ste mi pomôcť a povedať, čo máte ako vyzváňací tón? Hľadám inšpiráciu na nový. ;)

P.S.: Ružové šaty z minulého postu som nakoniec vymenila za iné, elegantnejšie. :)








dress - Asos
bag, shoes - Primark
belt - random
bracelets - Forever21
sunglasses - Zara




7 comments:

  1. šaty sú krásne :)
    držím palce s tou skúškou!
    ja mám Passengera a Sheerana - No diggity :)

    ReplyDelete
  2. tie šaty sú super, a veru pripomínajú mi leto, ktoré budem mať až o dva týždne...ešte ma čakajú štátnice :(
    a na zvonenie mám soundtrack z fast and furious 6 :D

    ReplyDelete
  3. Jeej, ako vzdy krasna, ja mam zvonenia z mojich oblubenych serialov a filmov, cize Sherlock od BBC, Supernatural- Carry on my wayward son, Gone in 60 seconds, skvele skladby na soundtracku :D a tak... :)

    ReplyDelete
  4. Joj ako ti závidím že máš už len jednu skúšku :) Šaty sú krásne ale len odzadu, spredu sa mi zdajú nejaké divné... nechcem hejtovať, len môj názor.

    Pozývam na Giveaway o krásny vintage náramok!

    ReplyDelete
  5. ja mam zvonenie zo serialu Kosti - konkretne na moju sestru lebo ona je maniak na ten serial...sestra dnes urobila statnice cize posledna velka skuska zivota je zanou uz len najst si pracu :)

    ReplyDelete
  6. krááásne saty ten "zadok" siat sa mi paci velmi, len tak mimochodom nie som zvedava, ale ty pod take saty asi nenosis podprsenku, lebo mne sa take saty pacia ale stale rozmyslam ci s tym holym chrbtom by som len tak vysla..vonku....
    zvonenie mam zvucku zo serialu Kosti - konkretne na moju sestru ona je maniak na ten serial...inac dnes spravila ing. statnice - jej posledna velka skuska zivota...teraz uz len najst si pracu:) vsetkych studujucich zdravim....

    ReplyDelete
  7. páči sa mi kabelka - krásna :)

    ReplyDelete