Monday, May 20, 2013

running music

I have finally decided to start running regularly this weekend.
Me, that didn´t even like to run outdoors at all.
I will  get some good running shoes tomorrow and I plan to run at least every 2 days.
I hope this decision will last because even though I am sore as hell that feeling after is worth it. :)
And when you listen to Chase&Status, Disclosure or some good mashup, everything goes more smoothly.
And what about you? Do you run? And if so what music do you listen to during running?

Tento víkend som sa konečne rozhodla začať behávať.
Ja, čo som sa zastrájala, že mňa to v teréne behať nebaví.
Zajtra idem pozrieť nejaké poriadne bežecké boty a plánujem behať aspoň každý druhý deň.
Dúfam, že mi to vydrží, lebo síce mám svalovku ako svinka divá, ale tak za ten pocit po to naozaj stojí. :)
A keď vám v ušiach hrá Chase&Status, Disclosure alebo nejaký dobrý mashup, tak to hneď ide lepšie.
A čo vy? Behávate? Aká hudbu pri tom počúvate?










dress - C&A
necklace - Lindex
bag - secondhand
shoes - random
sunglasses - Gucci


5 comments:

  1. krásna farebná kombinácia.
    a ja som neznášala beh, ale teraz sa už mesiac držím a chodím skoro každý deň. je to super na prevetranie hlavy.

    ReplyDelete
  2. Ja behavam kazdy druhy den a uz si to bez behania neviem predstaviť... A počuvam všetko možne čo mi iphone da v playliste pre runkeeper.

    ReplyDelete
  3. Posledná fotka na prechode je naj! :) A ja nebehávam, vôbec ale vôbec. Mám trochu problém s dýchaním a nevládzem už len pri rýchlej chôdzi, tak behať by som nevydržala ani minútu. :(

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. tie šatky sú rozkošné :) :)

    ReplyDelete
  5. skvele zladene!:)

    ReplyDelete