Wednesday, June 19, 2013

dolcezuzka @ Inspire

These pics are from last week in Bratislava.
Oh then it was amazing, couple days before Noc architektury, when I was healthy.
Now I´m home, I have fever and probably some kind of inflammation.
Seriously the "best" way how to start summer is with antibiotics. :D

And P.S. : I am in new Inspire magazine with other 3 bloggers. ;)

Tieto fotky sú ešte z minulého týždňa z Bratislavy.
Vtedy bolo ešte super, pár dní pred Nocou architektúry, keď som bola ešte zdravá.
Teraz som doma, mám 39tky horúčky a pravdepodobne nejaký zápal.
"Najlepšie", ako začať s letom doma je tak, že vďaka antibiotikám ani nemôžem ísť na slnko. :D

No a P.S. : Spolu s ďalšími 3 blogerkami ma nájdete v najnovšom čísle Inspire. ;)










dress - C&A
bag - Oasap
shoes - New Yorker
sunglasses - Gucci
earrings - H&M
gold bracelets - Forever21


Inspire ;)




8 comments:

  1. kráásne fotky,veľmi ti to pristane :)) prajem ti skoré uzdravenie,nie je to nič príjemné takto v lete

    ReplyDelete
    Replies
    1. no presne... ďakujem :)

      Delete
  2. držím prsty, aby si sa rýchlo uzdravila :)
    krásne fotky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem, našťastie už som sa aj :)

      Delete
  3. ake chutne saticky,ja so do BA chystam za dva tyzdne tak snad bude fajn pocasie:) a ty sa rychlo uzdrav

    ReplyDelete
  4. krásne šatky , strašne ti pristanu :)

    ReplyDelete