Saturday, June 01, 2013

F&F showroom jeseň/zima 2013

A couple of days ago Timi and me got invited to F&F showroom to see the new fall/winter collection. Because the fashion show itself took place in London the showroom was decorated in London style (I would love to steal that little queen from first photo because she waved her hand like a pro:D) and we also got to enjoy english cookies, sandwiches and strawberry vine. But that´s enough details for now, let´s get to the new collection. What can we look forward to?

Pred pár dňami sme s Timi od F&F tímu dostali pozvánku do showroomu na okuknutie novej kolekcie. Keďže samotná prehliadka sa konala v Londýne, tak nás okrem oblečenia a doplnkov privítalo aj množstvo londýnskych dekorácií (kráľovnú na prvej fotke by som najradšej ukradla, lebo super mávala rukou:D) a samé fajnotky od anglických cookies, sendivčov až po jahodové vínko. No ale teraz dosť detailov a prejdeme k novej kolekcii. Na čo sa môžeme tešiť?






A couple words about collection. It can be divided into ladylike tailoring (feminine and cut outs in the back area), grunge (leather and checked) and urban (black and colorblocking), so it will definitely fit women with an elegant look but also with more trendy style. I really liked that even though the collection is for fall/winter it also consists of bolder colours like emerald green, orange, electric blue and mostly red. Of course, it offers fur, for example on one amazing ombre fur coat that is my favourite piece from collection. You can also find sweaters and knits for winter layering. What I really liked is that many things combine transparent materials with opaque ones so in the end they create a very refined and feminine pieces.

Zopár slov o kolekcii. Delí sa na ladylike tailoring (ženskosť a výstrihy na chrbte), grunge (káro a koža) a urban (čierna a colorblocking), takže naozaj vyhovie aj ženám s elegantným lookom, ale aj trendovejším typom. Páči sa mi, že aj napriek tomu, že je zameraná na jeseň/zimu, tak obsahuje aj výraznejšie farby ako smaragdová, oranžová, petrolejovo modrá a hlavne červená. Samozrejme nechýba kožušina napríklad na ombre kožuchu, ktorý je môj najobľúbenejší prvok celej kolekcie. Taktiež nemôžu chýbať svetre a pletenina  na vrstvenie a čo mňa veľmi potešilo, veľké množstvo vecí kombinuje transparentné materiály s nepriehľadnými a vytvára naozaj rafinované a ženské kúsky. 




My favourite dress from collection. Gorgeous back and colour. I would only fix the lenght of it.
Moje najobľúbenejšie šaty z kolekcie. Nádherne riešený chrbát aj farba. Jedine trošku upraviť dĺžku.


I will get those on the left side for sure. :)
Tie naľavo budú určite moje. :)

We also met Patrik.
Stretli sme aj Patrika


Beautiful, soft and so freakin warm! :)
Krásny, mäkučký a hlavne poriadne teplý! :)



I´m trying on a dress that Petra Němcová had on during fashion show. They are in stores now and the flower dress from last showroom post will be on sale soon.
Tu si skúšam šaty, ktoré na prehliadke mala na sebe Petra Němcová. Už sú v predaji a čoskoro majú do predaja prísť aj tie kvietkované z minulého postu zo showroomu.

Big thank you goes to F&F team for inviting me!:)
Takže veľké ďakujem F&F tímu za pozvanie!:)


14 comments:

  1. jeeej vyzerali ste s Timi fantasticky :) tie saty su nadherne, ale naozaj strasne dlhe. ale tie tvoje topanky, ktore sa ti pacili, sa lubia aj mne. tesim sa na novu kolekciu!

    ReplyDelete
  2. Skvelý post :) F&F je super značka a tie prvé červené šaty sú samá dokonalosť :)

    ReplyDelete
  3. Super článek! Moc se mi líbí ty šaty na předposlední fotce♥

    ReplyDelete
  4. Některé věci jsou opravdu skvělé!!:)

    ReplyDelete
  5. na tej predposlednej fotke si úplne ako princezná, taká rozprávkovo nádherná! :)

    a máš najmega najviac vlasy ;)

    ReplyDelete
  6. Zuzi a nevies kedy presne budu tie satky uz na predaj? Myslim tie kvietkovane, lebo ja som ich velmi chcela..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bohužiaľ neviem, lebo mi nebol povedaný presný dátum, ale spomínali, že čoskoro. :)

      Delete
    2. Sakris, ja som ich chcela na svadbu ako saty na veceru :D a tu mam 15. juna, to asi nestihnu :D

      Delete
  7. ten kožúšok vyzerá mäkkúčko:)!

    ReplyDelete
  8. Už se těším, až se kolekce dostane do obchodů, protože vypadá fakt nádherně :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous17:29

    vsetko je pekne od F&F. Looking forward f/w 2013. Nic v zlom.... nechcem sa dotknut autorky, ale ten nahrdelnik je dost out. Pri takych bielych vlasoch posobi lacno. Vikina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. V pohode. :) Beriem, že každý má právo na názor, takže sa ma to nedotklo. :)

      Delete
    2. ahojte, najprv chcem povedať, že tento blog je úžasný a pravidelne ho sledujem :) chcela by som vás však poprosiť aj oto, či by ste nenavštívili môj blog :) ( http://sanni-zuzi.blogspot.sk/) ďakujem :)

      Delete