Tuesday, June 25, 2013

miraculous

Miracles really do happen.
After 7 days of fevers my body finally said stop and I´m healthy. :) I still don´t know what was wrong with me. 
You seriously can´t imagine how good it feels to finally be out of my bed for change. :)
Have anything miraculous happened to you recently? ;)

P.S.: I know, my hair is a mess, I will do something about it tomorrow, I promise. 

Zázraky sa dejú. 
Aspoň také malé a pre mňa.
Po 7 dňoch vysokých teplôt sa moje telo z ničoho nič rozhodlo, že má už dosť a uzdravilo sa. Doteraz neviem, čo mi bolo a ani prečo sa to, čo mi bolo vlastne stalo, ale tak čo už.
Naozaj si neviete predstaviť ten skvelý pocit, keď nemusím trčať v posteli. :)
Stalo sa Vám v poslednej dobe niečo, čo by ste považovali za taký menší zázrak? ;)

P.S.: Viem, že moje vlasy sú jedna katastrofa, ale zajtra s tým už niečo urobím, sľubujem.











dress - Tally Weijl
bag - New Yorker
shoes - Mixer
panther ring - H&M
earrings - Six Limited Collection
sunglasses - Gucci



9 comments:

  1. sluší :) psaníčko mám tkay :)

    ReplyDelete
  2. sekne ti to!
    šaty, topánky a náušnice sa mi najviac páčia :)

    ReplyDelete
  3. Miška K.07:34

    páčiš sa mi, obzvlášť náušky !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. som rada, že sa páčia, vytešujem sa z nich o to viac, že boli z výpredaja :)

      Delete
  4. Si náááádherná a vlasy nemáš katastrofálne, takže pohoda :) to si dnes nevidela moje :D joj .. a neviem asi sa mi stalo to, že som zoštátnicovala z nemčiny, čo som myslela, že bude totálne fiasko..a zázrakom prvýkrát v živote stálo šťastie pri mne a vytiahla som si niečo, kde som vedela aj ceknúť niekoľko super mudrých viet :D haha :D

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. blahoželám k štátnici :)))
      a s tými vlasmi som už našťastie niečo urobila ;)

      Delete
  5. krásne šaty,super že si sa tak odrazu uzdravila :))

    ReplyDelete
  6. nausnice super!
    http://sweetchillibykate.blogspot.sk/2013/06/miss-couture.html

    ReplyDelete
  7. ty šaty jsou úžasné a ty vlasy se mi k tobě hodí ;)

    ReplyDelete