Monday, July 01, 2013

movie tips

I seriously have no idea why, but recently I haven´t seen a lot of good movies.
So you will find all of the bad ones, great ones and even the ones I am planning to see at the end of this post.
Please comment about you movie tips or even bad movies you have seen recently. ;)

Naozaj neviem prečo, ale v poslednom čase som naozaj videla veľmi málo dobrých filmov.
Takže varovanie pred zlými, nápad na dobré a ukázanie tých, ktoré ešte plánujem vidieť nájdete na konci za outfit fotkami. :)
Napíšte mi Vaše tipy, poprípade varovania na blbé filmy, budem rada. ;)









dress (Gina Tricot) - secondhand
blazer, earrings - H&M
bag - Parfois
ring - Six
sandals - Mixer
sunglasses - Gucci





Movies / Filmy

First the good ones / Najprv tie dobré

Argo

I have no idea why I didn´t want to watch it at first, but seriously I have made a mistake. Even though I don´t like Ben Affleck, this movie was one of the best I have seen so far. Based on a true story of Americans trapped in Iran against their will that will make you stay at the edge of your seat waiting for the conclusion.

Neviem prečo som na začiatku tento film nechcela vidieť, ale urobila som chybu. Aj keď nemám rada Bena Afflecka, tento film bol jeden z najlepších, čo som za poslednú dobu videla. Podľa skutočnej udalosti, zobrazujúci Američanov uviaznutých v Iráne, ktorý Vás prinúti byť v napätí až do úplného konca. 

Django Unchained / Divoký Django

Tarantino´s movie, Jamie Foxx and Leonardo Dicaprio, do I need to say more? :)

Tarantinovka, Jamie Foxx a Leonardo Dicaprio. Treba povedať viac? :)

Jiro dreams of sushi

I don´t know if you like sushi like me but whether you like it or not this documentary will make you want one for sure. It´s about Jiro- 85-year old 3 michelin stars chef that has his own reastaurant in Tokyo´s metro. It really emphasizes the taste of sushi and japanese persistance. I really needed a Miso soup right after seeing it. :)

Neviem, či máte radi sushi tak ako ja, ale aj keď nie, teno dokument Vám určite urobí chuť. Je o Jirovi, 85- ročnom kuchárovi s 3 michelinovskými hviezdičkami, ktorý má svoju reštauráciu v tokijskom metre. Naozaj zdôrazňuje chuť sushi a japonskú vytrvalosť. Ja som si okamžite po pozretí dala Miso polievku. :) 

 Disappointment / Sklamanie

Mama

No goosebumps, just a bad feeling about it. Great story, but it was really not thought through. Seriously a disappointment.

Žiadne zimomriavky, iba zlý pocit. Skvelý námet, ale naozaj nedomyslený do konca. Fakt sklamanie.

The Stoker / Stokerovci

Oh, I was just so looking forward to this movie. And it didn´t meet my expectations at all. :( The formal side wins over the story and the movie is really creepy in some parts. Masturbation in the shower right after she has murdered somebody?

Tak veľmi som sa tešila na tento film. A nemala som sa. Réžia a formálna stránka vyhráva v tomto prípade nad obsahom a film je v niektorých častiach naozaj úchylný. Masturbácia hlavnej hrdinky v sprche hneď po vražde? Naozaj?

Movie 43 / Mládeži neprístupné

Oh god. So many good actors and such a shit movie. Really not funny at all and it´s supposed to be a comedy.

Oh bože, toľko dobrých hercov a tak otrasný film. Naozaj nie je vtipný, a mala to byť komédia.


What I´m planning to watch / Čo plánujem v najbližšej dobe vidieť


The Great Gatsby, The Bling Ring & The Wolf of Wall Street. Have you seen any of those? :)

Veľký Gatsby, Bling Ring: Ako VIP-ky & The Wolf of Wall Street. Videli ste niečo z toho? :)

GIVEAWAY (last minutes / posledné minúty!:)

10 comments:

  1. Väčšinu som videla a tie čo nie, tak si rozhodne idem pozrieť. Skvelá výberovka ;) Movie 43 je dokonalá ukážka typicky mužského humoru. Boli sme na ňom s priateľom a je mu sa páčil. Mne až taký skvelý neprišiel. Argo ? Sme na tom úplne rovnako. Najprv ma nezaujímal, ale ide o ukážku kvality. Najmä ten divný pocit a napätie počas celého filmu som ešte nikdy nezažila :))

    ReplyDelete
  2. Akurát včera som bola na Vo štvorici po opici 3 a je to pecka! Fakt odporúčam pozrieť! :) Z tých čo ešte len budú sa chystám na R.I.P.D. , Dark skies, La Senda a hlavne na The To Do List! (Odporúčam pozrieť trailer).

    ReplyDelete
  3. Movie 43 fakt najmega sklamanie ...

    ReplyDelete
  4. S Movie 53 plne súhlasím. Odporúčam World War Z, zombie filmy nemusím ale tento ma dostal :-) a Brad je ako záchranca planéty a starostlivý tatino v jednom neuveriteľne sexi :-)

    ReplyDelete
  5. Ooooo bože, tie šatky sú naozaj nádherné!!! :) Ja také chcem!! A filmy som preskočila, ja žiadne okrem telenoviel nepozerám :D :D :D :D ja viem, som šiši, ale čo narobím :D a ešte si pozriem romantické alebo romantické komédie, inak nič. Nudí ma to..

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ta kabelka je super:)
    http://sweetchillibykate.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. super post! vďaka za inšpiráciu :)
    P.S::kedy vyhlásiš výhercu giveaway?

    ReplyDelete
    Replies
    1. už som vyhlásila na facebooku :)

      Delete
  8. Great Gatsby absolutna pecka, Sexy Leo, Nadherne kostymy pod znackou PRADA 20te roky a perlickou su skvosty sperkov Tiffany z archivov , must film kazdej fashionistky :)Chcem vidiet aj the bling ring a wall street som pocula ze je dobre tiez, ide to uz Zuzi nevies?

    ReplyDelete
  9. Hi!! :)
    I really like your blog and your style!
    I´m following you :)
    maybe if you want, you could visit my blog too,
    and if you like it, follow me back!
    http://modacapital-blog.com
    kiss

    ReplyDelete