Wednesday, June 05, 2013

my summer has officially started

Hey :)
I´m in such a great mood because today is finally the day during I don´t have to study.
I have finished all my finals yesterday so my summer has officially started.
This first week I´m just planning to unpack all of my stuff from Bratislava, look for a part-time job and go to secondhands. Afterwards I will go to Bratislava one more time to pick up the rest of my stuff and my man (with a degree;) and I secretly hope that the sales would already start. :)
For the first time in my life I don´t have all of my summer planned and this is my last summer before finishing my university so I would probably do everything that comes to my mind. I´m really looking forward to it. ;)
What about you? Do you have any plans? 

Ahojte :)
Mám perfektnú náladu, lebo dnes je konečne deň, keď sa nemusím učiť.
Včera som doskúškovala, takže leto mi už oficiálne začalo. 
Tento prvý týždeň plánujem iba vybaľovať veci z intráku, hľadať brigádu a ísť do sekáčov. Potom sa ešte raz vrátim do BA po zvyšné veci a môjho chlapa (vtedy už s titulom;) a tajne dúfam, že vtedy už budú prebiehať nejaké tie letné výpredaje. :)
Po prvý raz za život nemám rozplánované leto a je to v podstate moje posledné leto pred ukončením školy, takže pravdepodobne budem robiť všetko čo mi napadne, už sa na to teším. ;)
A čo vy? Máte už nejaké plány?







dress, jacket, jewelry - H&M
bag - Mango
shoes - Primark

13 comments:

  1. Tie satky su nadherne a ty krasna ako vzdy. Ja na leto neplanujem, iba jeden vyletik do Budapesti, tot vse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vidíš, super nápad! tam som nikdy nebola (ak nerátam cestu autom cez Budapešť a nákupy v shopping centre :)

      a ďakujem :)

      Delete
  2. Veľmi ti to sekne :) Gratulujem k ukončeniu skúškového ;) Ja som pred dvoma týždňami odmaturovala a cítim sa ako boh :D Zatiaľ neplánujem nič, pretože čakám či sa mi ozvu kvôli jednej dôležitej ceste. Ak sa mi tá podarí, tak ma čaká najlepšie leto môjho života :P

    ReplyDelete
  3. Krasna kabelka a doladene topanocky. Vsimla som si ze mas viacero veci z Primarku. Kupujes ich priamo z UK? Eshop nemaju podla mojich info. Primark som mala velmi rada, ked som zila v UK, pretoze mali vzdy trendy kusky za skvele ceny. Ako sa k nim dostat zo Slovenska?

    ReplyDelete
  4. Anonymous20:33

    Krasna kabelka aj doladene topanocky? Ako sa dostanes na SVK k znacke Primark? Eshop nemaju podla mojich info. Nakupujes priamo v UK?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, v Primarku som bola na jar v Innsbrucku. Najbližší je pri Viedni. :)

      Delete
  5. Anonymous22:55

    to je teda pocasie ked lebo musis zacat v ciernych pancuchacoch :-/

    AndreaZ

    ReplyDelete
    Replies
    1. presne tak... už ma to nebaví, najradšej by som už brala holé nohy, fakt :)

      Delete
    2. Anonymous19:39

      ja tiez ale tak aspon telove silonky zatial sa daju no nie? :D

      AndreaZ

      Delete
    3. Len ja mám taký menší problém- nemám veľmi na sebe rada telové silonky :)

      Delete
    4. Anonymous07:36

      preco? ked kupis kvalitne lycrove z beponu alebo calzedonie tak tie su pohodlne a dobre sa nosia :))) skus take nosit :) minimalne v lete su pohodlnejsie ako cierne

      AndreaZ

      Delete
  6. Vyzeráš krásne :)

    A plány na leto zatiaľ nemám, momentálne ešte musím makať do školy :(

    ReplyDelete
  7. Vypadáš nádherně a ty šaty jsou naprosto skvělý :)

    ReplyDelete