štvrtok, 27. júna 2013

news in pics


There are a couple random photos from these days that I want to show you.

Zozbieralo sa mi pár random fotiek z posledných dní, tak sa s Vami o ne podelím. :)

1, 2, 3 - what I got on sale: black Gina Tricot dress from Textile House, skull top & sky blue dress from H&M, orange sandals from New Yorker and earrings from H&M, 4 - new case for my   iPhone for 5 dollars from ebay, 5,6 - I have cleaned my closet like crazy, so a couple of things will end up in shop and jewelry has finally its own place, 7 - yummy combination from Mišo´s defending of a bachelor´s thesis or architects know how to party, 8 - I  have finally found my "own" coke bottle after a month of searching, 9 - yummy stuff I ate to make my mood better during my sickness, 10 - new bag  from Oasap that is on its way to me and 11 - we came to check out the new Dinopark in Košice and we had fun! :)

And you can find me together with Marika (Tonbogirl) HERE.

1,2,3 - úlovky z výpredajov: čierne šaty Gina Tricot z Textile House, lebkové tielko & bledomodré šaty z H&M, oranžové sandálky z New Yorker a náušničky z H&M, 4 - nový "kabátik" pre môj iPhone za 5 dolárov z ebaya, 5,6 - upratovala som ako divá, takže zopár vecí skončí v shope a bižutéria má konečne svoje miesto, 7 - mňam kombinácia z Mišových obhajob alebo architekti vedia ako oslavovať, 8 - po mesiaci hľadania mám aj ja tú "svoju" colu, 9 - fajnotky na vylepšenie nálady počas choroby, 10 - nová kabelka z Oasapu, ktorá je na ceste ku mne a 11 - boli sme omrknúť nový košický Dinopark a bolo dobre! :)

Plus, na fotke to síce nie je, ale spolu s Marikou z Tonbogirl ma nájdete aj TU.



9 komentárov:

  1. krásne fotky :) gratulujem že si si našla colu,ja mám len light ale chcela som klasickú,no nevadí :) teraz by som ešte prijala plechovku,ale tie s menami nikde nemajú
    obal na mobil je úplny perfektný a o arizone uvažujem,niekedy musím skúsiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      plechovku by som brala aj ja :)

      Odstrániť
  2. Arizona! :) kde si ju kúpila, ja som ju videla v Optime už dávno a odvtedy nič, naposledy som ju mala v Prahe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som bola sama prekvapená, kde som ju našla - na ceste z chaty v Tescu v Gelnici :D

      Odstrániť
    2. Arizonu teraz bežne nájdeš aj v Billa predajniach :) Len teda v plastovom a nie v sklenenom prevedení ;)

      Odstrániť
  3. Zuzi, opäť nádherné fotky. Neviem na ktorú sa mám vôbec pozerať :D :D :D Dokonalý obal na iPhone, mňamky, náušnice, šatník... Ako v nebi ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky, toľko skvelých úlovkov :) Ja som si dnes práve našla tú svoju pravú coca-colu a kúpila som si aj skvelý Arizona green tea ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá posledná fotka je topka :33

    OdpovedaťOdstrániť