Sunday, June 16, 2013

Star Store showroom 12.6. 2013

Last Wednesday me and Timi went to see the opening of Nela Kočišova´s showroom Star Store. It´s based on idea that when you have something in your closet that you don´t wear it´s better to let somebody else have it. The people that offered their often not even used clothes are slovak celebrities and fashion designer Fero Mikloško together with Nela chose the right pieces. The clothes come for example from Lucia Hablovičová, Magdaléna Šebestová or Ivana Kičikoleva. Buttik offers from very exclusive pieces for example from Gucci or Prada to more affordable ones for example from Asos or Zara.
Different people have different styles and opinions and that is the reason why I didn´t like some pieces at all and really liked the other ones. I definitely think that clothes in store are diverse and everybody could probably find something for themselves. :) The event was very pleasant and I really want to say thank you for inviting me.

Minulú stredu sme sa s Timi boli mrknúť na otváranie showroomu Star Store Nely Kočišovej. Ten je založený na myšlienke, že veci, ktoré nenosíme a zaberajú nám zbytočne miesto v šatníku je potrebné posunúť ďalej. Háčik je v tom, že v tomto prípade ide o často aj nenosené oblečenie známych osobností slovenského šoubiznisu, ktoré osobne vyberali Nela spolu s Ferom Mikloškom. Kúskami zo svojich šatníkov prispeli napríklad Lucia Hablovičová, Magdaléna Šebestová či Ivana Kičikoleva. Butik má v ponuke veľmi exkluzívne kúsky napríklad od značiek Prada či Gucci, ale aj dostupnejšie, napríklad od Asosu. 
Podľa hesla veľa ľudí, veľa chutí som našla kúsky, ktoré by som si neobliekla, lebo mám iný štýl, ale zase aj také, ktoré by som určite vlastniť chcela. Podľa toho viem, že oblečenie v obchode je rôznorodé a každý by si tam pravdepodobne mohol nájsť "to svoje". :) Celá akcia bola veľmi príjemná a týmto spôsobom ďakujem za pozvanie. 







Nela Kočišová & Fero Mikloško


Kristína Kormúthová

Shoes to die for. :)


Ivana Kičikoleva


Timi is smiling because she got her master´s degree that day! :)
Timi sa uškŕňa, lebo je už mgr! :)

Veronika Husárová


Ex fashion blogger Miška also came with us. ;)
Bola s nami aj ex fashion blogerka Miška. ;)

I have seen so many great shoes that night (these ones are Rasťo´s)
Hemžilo sa to tam dobrými topánkami (tieto sú Rasťove:).




5 comments:

  1. Vyzerá to tam super, inak škoda že tá Miška je "ex fashion bloggerka" ja by som si ju určite rada pozrela aj každý deň, vyzerá milo :) A Teba, Zuzi aj Timi, tak Vás si pozerám s rovnakou radosťou :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veľmi sa teším, že nás sleduješ :) A Miške som to už hovorila, podľa mňa by pokojne mohla blogovať ďalej :)

      Delete
  2. Musím súhlasiť. Škoda, že už Miška neblogu a je pekné ju opäť vidieť po dlhom čase. A vám dievčatá (Timi a Zuzka) to veľmi svedčalo a závidím, že vás pozývajú na také super akcie! :)

    ReplyDelete
  3. Jeej, pekna akcia. To v tych modrych satach na tvojich fotkach je Sonicka Skoncova? Ja len tak, ci som ju dobre spoznala :D

    ReplyDelete