Saturday, June 08, 2013

what makes me happy

What makes me happy:
  • The weather is finally warm!
  • I have finally worn the new top from Oasap (I have combined it with just a simple things to let it stand out).
  • I had a great night with Patrik and his Evka (their flat is great!) and I´m looking forward to see my girls tonight.
  • I am going to collect strawberries for strawberry-chocolate muffins and later drink some wine with my sis. :)
  • And I have cleaned my closet a little bit so you can find some new dresses in shop on facebook.

What makes you happy? :)
Btw, I am planning a giveaway soon.  Do you want it?;)

Momentálne ma tešia samé maličkosti, napríklad že:

  • Konečne sa umúdrilo počasie a je teplo!
  • A konečne sa mi podarilo vyvetrať nový top z Oasapu (tak som ho skombinovala s čo najnenápadnejším zvyškom, aby mohol vyniknúť).
  • Včera som mala super večer s Patrikom a jeho Evkou (majú skvelý byt!), a dnes ma čaká ďalší s mojimi babami.
  • Zajtra idem zberať jahôdky na jahodovo-čokoládové muffiny, a potom popiť nejaké to vínko so sestrou. A možno si tie jahody nahádžem aj do neho. :)
  • A už som si upratala časť šatníka, takže nové šaty nájdete v shope na facebooku.

 A čo teší Vás? :)
Btw, čoskoro plánujem giveaway. ;) Chceli by ste?









top - Oasap
skirt - Terranova
bag - H&M
sunglasses - Gucci
shoes - Guess

A jedna do rodinného albumu. :)



14 comments:

  1. Krásny top!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Ta poslední fotka!!♥ Jinak outfit se mi moc líbí, hlavně ten top! Sluší ti to :)
    Sheisbrunette

    ReplyDelete
  3. Moc ti to sluší. Čekala jsem, až na tobě uvidím tento top, protože hned, jak jsi ho ukazovala v newin, se mi zalíbil, ale nevěděla jsem, jak bude vypadat oblečený. Vypadá fakt nádherně, takže ho jdu hned objednat, aby mi ho někdo nevykoupil :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to fakt? teším sa! :))

      Delete
  4. Juhu, dúfam, že v lete budem mať možnosť nazrieť do Patrikovho hniezdočka lásky aj ja :D a top sa mi naozaj páči :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. budeš! aj u mňa stráviš jednu noc aj s Patresom ako minule :) už sa teším :)

      Delete
  5. Anonymous04:16

    heeeeeeeeeeeej! a na mna ste uplne zabudli :D

    to som ja Ada (footlooseinthecity) :P

    ReplyDelete
  6. ten top je strašne zaujímavý a krásny, ale si myslím, že ťa zbytočne rozširuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to nebude topom, ale mojou postavou ;)

      Delete
  7. Great look girlie!!U look fabulous with that outfit!!Like a supermodel =D


    -Mariola
    WWW.CRAZYCLOSETBLOG.BLOGSPOT.COM.ES

    ReplyDelete
  8. slnko teraz teší určite každého. :) super fotky.
    pozývam na blog. :) http://bonesincouture.blogspot.sk

    ReplyDelete
  9. Great look


    http://thefashioninbox.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. krasne saty zuzi svedcia ti

    ReplyDelete