Wednesday, July 17, 2013

about my week

I´m back.
The trip to cottage was great. My drunk watermelon didn´t go well. I have spent my whole night preparing it but vodka decided to evaporate. But the grilled meat, fruit cake, fancy bread, baked potatoes and goulash soup were amazing. And even though the weather was bad, we had fun. :)
I had two 8-hour shifts this week and I´m excited because now I´m a stable part-time worker so somebody has finally appreciated my effort. ;)
My day yesterday had such a great start! Why? Because it involved jumping on a trampoline, tasting children´s yummy lunch, playing with kids and feeling like a giant near all those tiny beds, toilets and chairs. My mom is opening a private bilingual Montessori playschool so click HERE or HERE to check it out! :)
How was your week? :)

Po týždni som späť.
Chata bola super. Opitý melón sa síce vôbec nevydaril, no a to som sa s ním drbala celý večer a noc, lenže vodka sa rozhodla jednoducho vypariť, doslovne. :) Ale zato grilované mäsko, bublanina, bábovka, guláš a francúzske zemiaky vyšli. Aj napriek dažďu bolo super, jednoducho taká pohodička.
Tento týždeň mám za sebou už dve osmičky a teším sa, lebo som už konečne stabilný brigádnik, takže som rada, že niekto moju robotu ocenil. ;)
A včera som mala skvelý začiatok dňa spojený so skákaním na detskej trampolíne, dukátovými buchtičkami, hraním sa s deťmi a pripadaním si ako obor medzi všetkými tými malými postieľkami, záchodíkmi al stoličkami. Prečo? Lebo som bola u mamky v škôlke. Otvára totiž súkromnú bilingválnu Montessori škôlku, takže určite klik TU alebo TU! :)
Aký týždeň ste mali vy? :)










jacket (Moschino), bag - secondhand
top - C&A
shorts - F&F
shoes -Mixer
necklace - Lindex
sunglasses - Rue21



Bonus :)




Play this!
Pustite si!

14 comments:

  1. taká krásna bunda zo sekáča? :O
    skvele vyzeráš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) tiež som nechápala a zdá sa mi, že za 3.50 :)

      Delete
  2. Vyzeráš super a tá bonusovka je strašne zlatá :D

    ReplyDelete
  3. bunda je uplne super

    ReplyDelete
  4. Krásny úlovok zo sekáča :) A mám šok že máš šortky :)

    ReplyDelete
  5. to je super ze si si chatu uzila aj napriek dazdu :) inak melon+vodka, kazdeho koho pocujem presne s tym ma problem. vodka sa vzdy vyparila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokelu, keby som vedela, tak ani nerobím- ale tak človek sa učí na vlastných chybách :D

      Delete
  6. môžem sa opýtať kde brigaduješ? :D inak s tými deťmi to teraz ja prežívam každý deň, keďže brigadujem v jasličkách :D :D a máme presne takú istú šmýkľavku (len oranžovo-zelenú) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D brigádujem v supermarkete- dokladám tovar :)

      Delete
  7. Zuzi, perfektný top! Musím zájsť do C&A aj ja bola som tam asi 2x už dávnejšie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dosť sa oproti minulým rokom zlepšuje - aj ja som bola prekvapená :)

      Delete
  8. super outfit :) tá práca v škôlke bola určite skvelá.

    ReplyDelete