Wednesday, July 24, 2013

crazy week

I will be working four of five next days this week so it will be kinda crazy for me.
But it doesn´t matter, it was my own choice and who wants to shop really has to work (except the members of for example Hilton family:). And mostly, my man is leaving for a week so I have to keep myself occupied. :)
I have spent today on a great barbecue party with my friends and even jumped into pool a couple times. Weekend is supposed to be hot so I hope I will get more tanned. ;)
What about you? What are you planning for the weekend? :)

Tento týždeň pre mňa bude trošku šialený, lebo robím nasledujúce štyri dni z piatich.
Ale nevadí, sama som si tak vybrala, no a kto chce ísť nakupovať, musí robiť (pokiaľ za tatka nemá Borisa Kollára:). A hlavne, chlap mi odchádza na týždeň, takže mi to padne vhod sa niečím zamestnať. :)
Dnes som bola na perfektnej grilovačke, kúpala sa v bazéne po x rokoch a užívala si chvíle so super kamarátmi. Na víkend hlásia super horúčavy, tak dúfam, že sa budem mať možnosť aspoň trošku opáliť. ;)
A čo vy? Čo plánujete na víkend? :)










skirt - Forever21
top, shoes - New Yorker
bag, necklace - H&M
heart bracelet - Spleen
braided  friendship bracelet - Timbo´s store
sunglasses - Gucci

New in (Oasap)

8 comments:

  1. Jéééj, strašne ti to pristane :) Tá sukňa je veľmi veľmi pekná :) Dúfam, že sa ti víkend pri vode podarí, lebo hlásia naozaj veľké horučavy. Snád sa aj ja dostanem k vode, lebo ešte som nemala veľa príležitostí počas týchto prázdnin :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak bohužiaľ sa to nepodarilo :/

      Delete
  2. veľmi pekný outfit :) strašne sa mi páči sukňa a topánky!!

    ReplyDelete
  3. Boty z NY?? Jsou krásné!

    VELKÁ giveaway

    ReplyDelete
  4. Videla si Zuzka? http://www.youtube.com/watch?v=Aj2oHNwJIQ8&feature=player_embedded s na začatku videa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem za pripomenutie, už mi to niekto hovoril, len som nevedela, aký to má link :) ďakujem, dávam to na fb :)

      Delete