utorok, 9. júla 2013

horses

Today I´m wearing a dress with a little horses.
I have always liked them. When I was little I used to collect plastic ones. I still remember how I cried one time because mom wouldn´t buy me another one. The saleswoman wanted to earn some money so she tried to do it through mom´s feelings when she asked me how many horses do I own. My answer was: "only 16!" didn´t really get her the sale she wanted. :D
What about you? What did you collect as a child?

P.S.: I won´t be here for a week because I´m leaving for our cottage and I´m working after that so have a good week. :)

Dnes mám na sebe šaty s koníkmi.
Vždy som ich mala rada. Ako malá som dokonca zbierala všetky možné plastové, čo sa mi dostali pod ruku. Doteraz si pamätám, ako som ako malé decko revala na trhu, lebo mi mamka nechcela kúpiť ďalšieho. Predavačka s vidinou zarobených koruniek sa snažila atakovať jej city tým, že sa ma opýta, koľko koníkov vlastne vlastním. Moja odpoveď "iba 16!" jej nový obchod pochopiteľne nezaručila. :D
A čo vy? Čo ste ako malé deti zbierali?

P.S.: Najbližšie sa ozvem asi až o týždeň, pretože odchádzam až do nedele na chatu, a potom robím, takže sa mi tu majte pekne. :)




dress (Primark), bag - secondhand
belt - H&M
bracelet - vintage
sunglasses - Gucci
shoes - random



10 komentárov:

  1. Ja som asi ani nič nezbierala, aspoň si na to nespomínam.. :) Ale čo sa týka outfitu, musím povedať, že sa mi celý páči a zároveň zbožňujem, ako máš ku každým topánočkám kabelku a aj nejaké doplnky. To by som chcela aj ja..ale keďže nemám ani brigádu, tak si nekupujem kabelky, mám 2 a to čierne a jednu mini čiernu..ale hrozne by som chcela také ako máš ty nejakú červenú, béžovú a ták..joj :) krásna Zuzka a uži si chatu, v dobrom závidím ja som nikde nebola ani len na kupalisku, nikdy nikto nemá čas alebo nemôže..včera som sa naštvala a ľahla na dvor a olievala sa vodou :D bola som tam 2 hodinky..myslela som že ma neopálilo..ale večer ked som sa išla sprchnuť tak som mala brucho červené a dosť štípalo tak no...opálilo :D a dnes som chcela is zase lebo som myslela že nič..ale som cervena tak to neriskujem :D schovavam sa (P.s. prepáč za roman :D )

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prečo sa ospravedlňuješ, takéto dlhé komentáre mám najradšej ;)
      tiež mám rovnaký systém, ibaže mám taký ten rozprašovač na kvety, ten naplním vodou a podobne ako Ty sa opaľujem :)
      a ďakujem za komentár, naozaj potešil :)

      Odstrániť
  2. mne sa tak strašne páči ako sa zlaďuješ :D ďalší skvelý outfit na tebe. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne zladené a super sandále.
    ja som zbierala pohľadnice a bločky a náhodou som ich minulý týždeň našla, ach normálne mi slza vyhŕkla. obrázky natalie oreiro potom avril lavigne a potom som už bola "veľká" :D posledne som začala zbierať tenisky, ale moja vášeň sa rozmnožila na všetky druhy topánok a nie len tenisky...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie šaty sú naozaj nádherné akurát sa mi nepáčia tie červené doplnky (osobný názor, nemám rada takúto červenú:D), ale tebe fakt pristane:) a každý outfit je perfektný:) závidím toľko šiat:D ja som nikdy nebola šatová, ale tento rok ma chytlo, tak, tak sa snažím si zopár zaobstarať:D chvíľu som inak skúmala, že čo to je na tých šatoch a až potom mi napadlo si prečítať text:Dno čo už:D Chatu ti závidím, ja celý týždeň makám až do nedele:)

    anotherdannieslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zuziii ja chcem tiež tvoju taškuuu <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne šaty :) Ja som ako malá nezbierala nič, ja som len všetko trhala a všade lietala :) Bola som veľmi hyperaktívna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zasa mila Zuzka.. skus sa poradit s niekym ked pises anglicky, lebo to vobec nedava zmysel a american alebo anglican by ta nepochopil

    OdpovedaťOdstrániť