Saturday, July 20, 2013

just shortly

Today just very shortly.
We are going hiking to High Tatras tomorrow, so I´m pretty excited because I haven´t been there for such a long time. :)
I really have to go to pack some things so have a great weekend. :)

Dnes len kratučko.
Zajtra sa chystáme na túru na Kriváň, takže sa už veľmi teším, lebo v Tatrách som už dlho predlho nebola. :)
Takže si bežím pripraviť veci a Vám prajem krásny víkend. :)

Držte mi prsty, nech na tej túre nevypustím dušu. :D









dress, earrings - H&M
bag, shoes - F&F
sunglasses - Zara




10 comments:

  1. Tak snáď tam nevypustíš dušičku, Zuzi :). Ja by som vypustila, mne sa zle dýcha všeobecne, aj keď rýchlejšie chodím, raz na túre zo školy som dostala "zádych" a nemohla som sa nadýchnuť vôbec, revala som tam na zemi, zľakla som sa. Odvtedy zásadne nechodím na túry. A k outfitu, veeeľmi sa mi páčia tie šaty, sú nádherné :)

    ReplyDelete
  2. Držím palce! :) Máš aj špeciálne šaty na túru?? :)

    ReplyDelete
  3. šaty sú krásne a veľmi sa mi páčia doplnky ;)
    takú túru by som si dala, bohužiaľ ja mám problém za deň stihnúť to čo mám a už nejaký rok mám v pláne niekde tu vybehnúť na kopce kde som nebola od mala.

    ReplyDelete
  4. Joj, do Tatier by som hneď išla aj ja! :) Uži si to tam.
    P.S.: Tie neónky vyzerajú v takej kombinácii super!

    ReplyDelete
  5. aka si tu peknucka

    ReplyDelete
  6. Super šaty a ty neonové doplňky k tomu vypadají skvěle, super kombinace!

    VELKÁ giveaway

    ReplyDelete
  7. Krásny outfit ! :)

    www.fashionstylebyl.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. dokonalé toto,tá neónová žltá sa sem super hodí :))

    ReplyDelete
  9. Anonymous01:46

    velmi pekne, super

    ReplyDelete