Tuesday, July 30, 2013

news

As I mentioned before on facebook, we went to something like summer exchange where anybody could sell anything they don´t need anymore during the weekend. I sold a couple of dresses, I gave some stuff for free, we drank wine, ate an amazing veggie goulash soup and had a great time. And I still have something left so there will be a giveaway for sure. ;)
There are some news. My sis got engaged and she is in Sicily now. Oh god, I want to swim in the sea so badly!
I love this heat so I was planning to spend some time tanning after a couple of days at work. But the weather decided to have different plans than me.:)
Btw what about you and high temperatures? Do you like to tan or prefer to stay in shade? :)

Ako som Vám skôr spomínala na facebooku, cez víkend sme boli na letnej burze. Predala som viacero šiat, niektoré darovala, popili sme, pokecali, dali si skvelý veggie guláš a jednoducho bolo super. :) Keďže mi niečo zostalo, o chvíľku chystám giveaway, tak sa tešte. ;)
Od minula je nové ešte to, že moja sestra je už zasnúbená a momentálne na Sicílii. Bože, čo by som ja dala za to, aby som bola pri mori!
Mne súčasné horúčavy dokonale vyhovujú, takže som sa po pár dňoch v robote dnes rozhodla opaľovať. Ale keďže ja som ja, počasie sa ako na potvoru muselo pokaziť. :)
Btw, čo vy a tieto teploty? Opaľujete sa alebo skôr preferujete zostávať v tieni? :)










dress, shoes - New Yorker
bag - Oasap
earrings - H&M
bracelets - Forever21
sunglasses - Gucci

13 comments:

  1. jééj tak tá kabelka sa mi moc páči :) A aj celkový outfit, hlavne kvôli tej červenej, kedysi som na nej bola dosť závislá, no teraz milujem fialovú farbu :)
    Sledujem ťa už stráášne dlho, budem rada,ak sa aj ty pozrieš na môj blog a ak sa ti bude páčiť, budeš ma aj sledovať :)
    http://www.ourpinkhell.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. určite ho okuknem :) a ďakujem :)

      Delete
  2. v tieni! jednoznacne v tieni :) blahozelam sestra, a takto ti vlasky velmi pristanu :)

    ReplyDelete
  3. Jednoznačne v tieni, aj keď včera som šla k vode a samozrejme zaspala na nafukovačke... tak to aj dopadlo :D
    Šaty sú krásne, neodolala som im ani ja :) Mám ich v krémovej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mne ale začínajú byť trošku veľké, lebo som shudla, takže to je jediné negatívum. bože, dúfam, že si sa priveľmi nespiekla :)

      Delete
    2. Mne zas trochu padajú z ramien, to beriem ako negatívum :) A spiekla som sa riadne, no na počudovanie len na nohách :D

      Delete
  4. no comment, ako zvyčajne, tentokrát ti však comment nechám :P
    skvelé vlasy Susan
    xoxo (:D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. teším sa na Teba večer :D

      Delete
  5. Som jednoznacne za opalovanie, podla mna je kazdy krajsi ked je opaleny :D A gratulacie sestre :P !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tiež, ale niektorým veľmi svetlunkým pehatým babám to zase až tak nepristane :)

      Delete
  6. No ja som za opálenie všetkými desiatimi :) nič nieje lepšie ako lúče slniečka na tele :) aspoň po takej dlhej zime ako bola tento rok


    a vyzeráš nádherne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem! a súhlasím, konečne leto!

      Delete
  7. Tie šaty sú úžasné! :)

    ReplyDelete