Saturday, August 10, 2013

cheap & chic

I´m going to Bratislava next week (so I hope I will get to go out with Timi:) and to Drienica right after that. I´m really glad that I´m finally doing something because I think that the only thing I have managed to do this summer is working. And having a summer without traveling and great memories is making me upset. My part time job is over in a couple of weeks so I hope I will make it up for me. ;)
Tomorrow is my nameday and I´m excited because I´m a little party fanatic!

And what about you? What interesting stuff have you done this summer?

Budúci týždeň sa chystám do Bratislavy, takže určite skočíme s Timi na vínko, potom na Drienicu, takže konečne niečo podniknem, lebo mám pocit, že jediné čo toto leto robím je to, že robím. A fakt ma to hnevá, pretože takéto leto bez super spomienok a cestovania som ešte nemala. O chvíľu mi končí robota, tak dúfam, že si to potom nejako vynahradím. ;)
Zajtra mám meniny, no a keďže som taký menší oslavovací fanatik, teším sa na ne tiež!

A čo vy? Čo zaujímavé ste stihli za toto leto podniknúť?

Nezabúdajte na GIVEAWAY!










top (Moschino Cheap and Chic), skirt - secondhand
bag - Mango
necklace - H&M
shoes - Primark
sunglasses - Gucci


11 comments:

  1. top je super, a celé to pôsobí veľmi milo a upravene.
    prajem všetko najlepšie k meninám ;)
    ja som stihla tak dvesto krát poupratovať a stále pomáham a makám doma. síce brigádu nemám, ale pomáham mamine v práci a to mi úplne stačí.
    ale tak dúfam, že na konci leta uvidím aj iný kraj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juli, ďakujem :)
      chcela by som aj ja niekedy stihnúť to upratovanie, lebo mám pocit, že ma šaty v izbe o chvíľu zasypú ako lavína :D

      Delete
  2. Zuzka, obdivujem tvoj zmysel pre ženskosť :) zase raz si sa parádne nahodila a máš kráse topánočky :) mám ich , ale v béžovej farbe
    jedna otázka na záver - máš aj nejaké rifle v šatníku ? :) len čisto zo zvedavosti ... lebo vždy si postla len príspevky v šatách/sukniach...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sisuš, ďakujem :)
      mám :) a určite nie iba jedny, aj nohavice a legíny, len tie nosím keď je už priveľká zima, takže veľmi málo :)

      Delete
  3. vyzeráš super zuzka :)
    ou Drienica, to je pre mňa naskok :) ideš tam chatovať ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) áno :) a odkiaľ si? :)

      Delete
  4. ahoj zuzi :) tak aj takto dopredu ti prajem krasne meniny :) aby si konecne oddychla toto leto a pocestovala.

    inak tvoj top je neskutocny, je to presne moja filozofia obliekania :)

    ReplyDelete
  5. Perfektný top ! :) A celý outfit veľmi pekne zladený :)

    ReplyDelete
  6. Tak tento outfit sa mi veeelmi paci! :)

    ReplyDelete
  7. toto je tak krásny outfit!
    veľmi ti pristane! a ten top je na spapanie!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  8. top zo sekáču? tak to si mala šťastie! ide k tebe úplne najviac :)

    ReplyDelete