Tuesday, August 27, 2013

friendships

I prefer to have a little group of good friends instead of many I just know a little. And I cherish friendships that last longer time and can overcome a long distance. Naty is my friend from elementary school that I used to dream to go to Hawaii with, cooked a puding for a first time or even experienced fights in bars or dealt with sad stuff. We meet only a couple times a year but it´s always worth it. Like yesterday. The photos are from it so sorry for the quality. 
Btw what about you and friendships? Do you prefer a big group of people you know little or a couple of good ones?


Neviem, aký typ človeka ste vy, ale ja preferujem mať menšiu skupinku dobrých kamarátov ako obrovskú skupinu známych. A najviac si cením priateľstvá, ktoré toho vydržia veľa, aj čo sa vzdialenosti a času týka. Naty je moja kamoška od základnej, s ktorou sme spolu snívali o výlete na Hawaii, prvý raz varili puding, z ktorého nám potom bolo zle, ale zažívali aj bitky v baroch či riešili smutné veci. Stretávame sa len párkrát ročne, ale vždy to stojí za to. Tak to bolo aj včera. A z tej udalosti sú aj tieto fotky. Bohužiaľ fotené už v šere a iPhonom, ale tak aj také tu musím niekedy dať. ;)

Btw, čo vy a kamarátstva? Radšej veľa známych alebo pár dobrých?







dress - Asos
shoes - random
bag - secondhand
necklace - Lindex

Us.
My.



15 comments:

  1. zuzka ako vždy topka :)

    ReplyDelete
  2. jéé tu ti to mega pristane!

    a jasné ked som bola decko tak som to chcela mať naopak ale už som z toho chvalabohu vyrástla. Ale

    ReplyDelete
  3. vyzeras ako babika :) Velmi sa mi paci ten uces

    ReplyDelete
  4. A little group of good ones is always better :) You look very pretty!

    Kisses, Julia
    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. Zuzi vyzeráš super, úplne ako balerína. :)

    ReplyDelete
  6. wow nádherné šaty, hlavně to řešení na zádech se mi moc líbí!

    ReplyDelete
  7. juuj Zuzi, krásna si bola, veľmi veľmi aj vlasky si mala uzasne. Ja samozrejme preferujem radsej par dobrych kamosiek ako vela znamych.. mam dobrych kamosiek dost ale tie su roztrusene vsade po slovensku a s niektorymi som sa dlho nevidela aj ked si napiseme a uz viackrat sme si stanovili stretko ale vzdy niektora nemohla a presuvalo sa to..ale vzdy ma potesi ked sa s nejakou stretneme... :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous23:09

    mas krasne nohy =))) ta biela sukna sa ti strasne hodi k tym ciernym pancuskam =)

    Erika =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. čosi, tak to mi veľa ľudí bežne nehovorí, ďakujem ;)

      Delete
  9. krásne šaty :)
    určite som za menej ale ozajstných priateľov :)

    ReplyDelete
  10. nadherne si sa na tuto udalost ohodila, si ako princezna!

    ReplyDelete
  11. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o BALERINKY ANA LUBIN ♥
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/08/giveaway-flats-ana-lublin.html

    Iva Klepi

    ReplyDelete
  12. červené pery ti veľmi pristanú ;)

    ReplyDelete
  13. ďakujem za všetky komentáre, som rada, že sa Vám outfit páčil :)

    ReplyDelete