Wednesday, August 21, 2013

lace and baby blue

Hi, I don´t have much time because I work hard as a bee this week, but I will make it up to you asap. ;)
Last week I was in Vienna (Primark), Bratislava and Drienica.
I´m really really tired, so I won´t write much, but I´m  really looking forward to Primark video. ;)
How was your week?

Ahojte, tento týždeň mám naozaj málo času, lebo robím ako včielka, ale čo najskôr Vám to vynahradím. ;)
Minulý týždeň som bola vo Viedni (Primark), Bratislave a na Drienici.
Som veľmi unavko, takže nebudem písať veľa, ale tešte sa na video. ;)
Aký bol Váš týždeň?








bag - Oasap 
shoes, top- New Yorker
earrings, skirt - H&M
bracelets - Forever21
earrings - Zara


10 comments:

  1. Nádherný outfit! :)
    http://luccietips.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Dokonale skombinované a šatičky sú nádherné.
    Neboj. Mnoho z nás čaká to, čo ty si musíš teraz prežívať. Len s tým rozdielom, že napríklad ja si neužijem minimálne rok žiadne prázdniny :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem pekne. Minimálne rok???:O

      Delete
  3. Krááásna Zuzka :) ♥

    ReplyDelete
  4. Your bag is very beautiful,i very love it!
    http://www.kissyaustralia.com/one-shoulder-formal-dresses

    ReplyDelete
  5. ten outfit je skvelý ! veľmi sa mi páči kabelka a topánky - skvele si to skombinovala :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. ďakujem všetkým za milé komentáre ;)

    ReplyDelete
  7. Pekný outfit, ale tie rozčaptané baleríny?!

    ReplyDelete