Wednesday, August 14, 2013

New in

After 7 (!) hours spent in train I´m finally in Bratislava. "Amazing" trip, really. We were supposed to have a wagon with wifi but we ended up without wifi, outlets and with older wagon, where I sat next to really fat, not very good smelling lady that was also farting during the way. The train was also 1 hour late. Just perfect. :D
Now I´m done with the trains, I want to show you what stuff I got recently and a couple of random pics. :)

P.S.: I´m planning to go to Primark on Thursday so there will be more.;)


Po 7 hodinách (!) cestovania vlakom som už konečne v Bratislave. "Príjemná" cesta, fakt. Mali sme mať vozeň s wifi, nakoniec nebolo ani wifi, ani zástrčky, iba kupéčkový vozeň, v ktorom som samozrejme cestovala vedľa veľmi tučnej, naozaj nie dobre voňajúcej pani, ktorá ešte k tomu navyše aj počas cesty prdela. Vlak navyše meškal hodinu. No krása, čo Vám poviem. :D
Dnes ale už koniec o vlakoch, ukážem Vám, čo všetko sa v poslednej dobe u mňa nahromadilo vrátane random fotiek. :)

P.S.: Vo štvrtok idem do Primarku, takže toho bude viac.;)

P.S.2: Nezabúdajte na GIVEAWAY!




Let´s start with the bag. My sis got it for me on Sicily. Studded, exactly how I wanted for a longer time. When I really like something I wear it almost all the time and I haven´t let it go since I got it.
Začneme pani kabelkou. Sestra mi ju doniesla zo Sicílie. Vybíjaná, presne, ako už dlho chcem. Ak si niečo naozaj obľúbim, vidím to na tom, že to nosím veľmi často, túto som zatiaľ skoro nepustila z ruky.

Here you have it in action on trip. :)
Tu ju máte v akcii na výlete. :)

And she also brought me great dried tomatoes, pesto and cute owl earrings.
Okrem nej aj skvelé sušené paradajky, pesto a zlaté sovičkovské náušničky.

Black H&M dress and blue studded sweatshirt, both from secondhand. Red shirt from C&A and white lace top from New Yorker- gift from my man. :)
Čierne H&M šaty a modrá vybíjaná mikina, všetko zo secondhandu. Červená košeľa z C&A a biely čipkovaný top z New Yorkera- darček od môjho chlapiska na meniny. :)

Striped shirt from Chicnova.
Prúžkovaná košeľa z Chicnova.

I have no idea what happened to me, but I haven´t ordered any dress from Oasap. I have chosen this black sweatshirt and red sweater.
Neviem, čo sa mi stalo, ale z Oasapu som si neobjednala šaty. Vybrala som si túto čiernu mikinu a červený sveter.

Plus the last photo of before and after from Pop Art Party from last week or makeup á la Roy Lichtenstein.
Plus posledná fotka: pred a po z Pop Art Party z minulého týždňa alebo líčenie á la Roy Lichtenstein.

What do you think?
Čo vy na to?




15 comments:

  1. heh, to licenie ti sekne. Novy signature look? :)

    ReplyDelete
  2. Jejo ta posledna fotka je zabita ;)

    ReplyDelete
  3. to psaníčko je krásne a na druhej fotke ti to velmi pristane! :)

    ReplyDelete
  4. tie náušnice sú zlaté a aj psaníčko sa mi veľmi páčia :)) na poslednej fotke si na nespoznanie

    ReplyDelete
  5. jooj royovka je super!
    my sme mali minuly rok komiksovu kapustnicu ale nikomu sa nechcelo tolko bodkovat :D
    a som zvedava na mikinu na tebe a velmi!!

    ReplyDelete
  6. Tie mikiny sú super!
    A na tej fotke so psíkom si zlatá :)

    ReplyDelete
  7. Akože poviem ti, že presne toto sa mne stalo keď sme šli vlakom z Tatier, no hrôza.
    Veľmi ti to pristane, krásny hafan :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous06:43

    napíšeš nám ako sa dá dostať do toho Primarku ? :D a kde to je vo viedni? rada by som tam šla skrz tie šialené ceny :D predpokladám že nejak vláčiom z BA, ale čo ďalej :D ešte som tam nebola :D
    díky... Dena,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dena, neboj, vo štvrtok do viedenského idem po prvý krát, takže potom napíšem aj ako sa tam dá dostať :)

      Delete
  9. Nádherné kousky!!! Moc se mi líbí ta červená kostkovaná košile, tričko s krajkovým límečkem a pruhovaná košilka <3

    ReplyDelete
  10. ta košela je uplne najtop! to si tu v BA našla? teraz sa trošku hanbím, že to tu mám pod nosom a nič. Idem ja dnes do sekáčov :D a to líčenie je -zaujmavé- haha

    theysaidsheisfat

    ReplyDelete
  11. Anonymous18:40

    ahoj zuzka :) dala by si mi prosim ta nejaky tip na secondhand v kosiciach kde sa urcite oplati ist pozriet? dakujem, lucia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahoj Lucka, hocijaký textile house :)

      Delete
    2. Anonymous01:33

      tak pojdem teda popozerat, dufam, ze tam aj ja nieco ulovim :)ked sa ti bude chciet...http://exactlylikeme.blogspot.sk/
      lucy

      Delete