Friday, August 02, 2013

personally

I got criticised so much yesterday and even though I don´t write things like this often, today will be a totally different story.
I really can accept constructive criticism, for example when somebody tells me that given style/cut/colour doesn´t fit me or I should have combined it in a different way. But criticism for my body? Please! I really don´t think fashion blogger should be a model with 42 kilograms, because for that I can just open any fashion editorial possible. For me it´s about fashion combinations. What I really like about blogs is that they can be produced by anyone from curvy girl to skinny guy. Because it´s an ordinary person with imperfections, I can relate to him/her and understand him/her better.
And now about my body. I went through various eating disorders and I weighed from 49 kilograms to 72. I had one meal per day or ate almost nothing. But that stuff is over and that doesn´t matter. What I´m trying to say is, that I´m in probably in the most normal eating stage of my life and I´m not planning to change myself because of pathetic commentator from the internet. 
All of you that follow me don´t probably read my blog to see how much weight I gained but for your different reasons, and I´m glad for that. You make it worth it for me. :)

P.S.: The dress I´m wearing is for a dinner with my man. :)

Včera som bola dostatočne skritizovaná a keďže bežne takéto veci nepíšem, dnes to zmením.
Viem prijať, ak ma niekto kritizuje konštruktívne, napríklad ak mi povie, že mi daný štýl/strih/farba nesedí, alebo by som to mala skombinovať inak. Ale keď niekto začne napádať moju postavu, tak si jednoducho myslím, že módny blog naozaj nie je o tom, že má niekto 42 kíl, pretože na modelky si radšej otvorím módne editoriály. Je o tom, ako vie človek veci skombinovať. Na blogoch sa mi páči to, že ich môže tvoriť ktokoľvek, takže aj baba s krivkami, aj chudučký chalan. Keďže ide o obyčajného človeka s nedokonalosťami, viem sa s ním stotožniť a aj ho pochopiť lepšie.
Čo sa týka mojej postavy, v živote som si prešla rôznymi poruchami stravovania a mala som od 49 kíl až po 72. Jedla som raz denne alebo skoro vôbec nič. Ale nebudem tu vypisovať ďalej, nie je to podstatné. Základné je, že teraz som v asi najnormálnejšej etape stravovania a jednoducho sa meniť kvôli úbohému komentátorovi z internetu nebudem. 
Všetci, čo ma sledujete sem asi nechodíte preto, aby ste zmapovali každý kúsok tuku na mojom tele, ale máte na to iný dôvod, a za to som veľmi vďačná. Vďaka Vám ma to naozaj baví. :) 

P.S.: Na sebe mám šaty určené na večeru s mojím chlapiskom. :)










dress (H&M), bag - secondhand
sandals - Marks&Spencer
earrings - H&M
sunglasses - Gucci

28 comments:

  1. vyzeraš dokonalo:)

    ReplyDelete
  2. ja som ten komentár nečítala,ale podľa mňa a určite nie len podľa mňa,máš krásnu postavu a vlastne celá si krásna :)

    ReplyDelete
  3. si fakt krásna a netreba na tebe nič meniť...minule som ťa videla v meste, takže viem o čom hovorím...:) ten chalan nemá všetkých 5 pokope tak si z toho nič nerob! :)))

    ReplyDelete
  4. och vyzeráš super, veľmi ti tie šaty pristanú. och, na večeru s mužom mojim by som išla aj ja, bohužiaľ sa nedá, ale aj to bude!
    a nad takými vecami sa nepozastavuj, hlavné je že ty sa cítiš dobre, či už je niekto taký, alebo onaký.

    ReplyDelete
  5. Osobne si vôôôbec nemyslím, že by si sa mala zmeniť. Si veľmi pekná mladá žena so skvelým vkusom, citom pre detail a kto má niečo proti tvojej postave (na čo absolútne nemá žiadny dôvod), nech si dá na obed Zyklon-B. Wtf?! Riešiť by tu mali maximálne outfity, nie prsia, zadok alebo nohy...
    A pravdupovediac, blogy, kde sú samé 45kilové wannabe-modelky, všetky na jedno kopyto, ani nesledujem, lebo ma väčšinou ničím, ale naozaj ničím nezaujmú...

    ReplyDelete
  6. sekne ti to veľmi! :) tie komentára na facebooku som videla, a práveže by som povedala že máš skvelú postavu takže nemáš prečo sa ani meniť (aj kebyže si chcela!) :D

    ReplyDelete
  7. Dve slová mám a to VYZERÁŠ VYNIKAJÚCO! :)

    ReplyDelete
  8. v týchto šatách si sexi, a chlapisko musí mať z teba len radosť !
    nejakého chudáka čo si rieši hentak komplexy ani nerieš , sú to akurát jeho sra*ky že je taký, v živote sa mu to vráti , do mňa sa tiež pár krát púšťali, chápem že to nahnevá človeka , no ľudia sú všelijaký tak si na nich treba nastaviť filter :P

    ReplyDelete
  9. Zuzi, ja som nič nepostrehla, aký komentátor sa tu objavil, ale určite to bol niekto, kto ti nesiaha ani po členky a je plný závisti. Možno raz pukne od jedu :). Hah , nič si z takých komentárov nerob, ja si myslím, že je to len niekto, kto trpí komplexom menejcennosti a musí rýpať za každú cenu.. aj keď si neviem predstaviť, čo z toho má.. Sedí doma za PC, napíše debilný koment a škerí sa pri tom?? :D Možno medlí rukami "tssss, ale som jej dal!" a jediné, čo tým dosiahol je to, že sa len strápnil a ukázal, že má v hlave "nasrato". Amen.
    Čo sa týka outfitu, Zuziiiiiii, tie šaty ti veľmi pristanú a topánočky sú prekrásne. No musím povedať, že na večeri z teba tvoj chlapisko asi ani nespustil oči.. :) Dúfam. :)

    ReplyDelete
  10. Ja sa len divím, že takéto reči berieš vôbec vážne a venovala si tomu dotyčnému tento článok...maximálna strata času a námahy...takí zakomplexovaní ľudia si predsa musia nejak riešiť svoje problémy a tomuto asi pomáha takéto úbohé komentovanie cez net :)

    ReplyDelete
  11. Co, kde?
    Kasli nanho prosim ta, mas uplne normalnu, peknu zensku postavu, ktora je stokrat pritazlivejsia na pohlad nez vyhoblovana doska :D

    ReplyDelete
  12. Anonymous15:09

    A podla mna si chutna a basta. Prave preto sem chodim ze si normalna baba a cerpam inspiraciu:-)
    Adriana

    ReplyDelete
  13. mrzi ma, ze tie komentare pisu taki ludia. ked si kliknem na ich profil, sama sa cudujem, akym pravom su taki tvrdi az nemiestni. myslim si, ze je mozne povedat aj kontruktivnu kritiku a hlavne nie takym sposobom, ako si tu kritiku dostala ty alebo Patrik. mrzi ma to. ale vy ste hlavicky a pozitivne naladene osoby, a toto vam aj tak vietor z plachat neuberie. tak hor sa vpred a thumbs up :)

    ReplyDelete
  14. komentáre som si pozrela a k tomu sa ani neoplatí niečo písať. naozaj zbožňujem takých ľudí.!
    vyzeráš skvele :) a veľmi sa mi páčia topánky.

    ReplyDelete
  15. veľmi ti to sluší, krásne :) keď sa ty vo svojom tele cítiš dobre, to je hlavné a na ostatných kašľať. ;)

    ReplyDelete
  16. niektorý deň ( tuším to bol utorok, po tom najväčšom daždi ) som ťa videla na bicykli a musím podotknúť, že si mala krásne šaty aj bike, teda pevne verím, že si to bola ty, inak začne pochybovať o tom, či vidím dobre do diaľky :D
    a takéto komentáre si absolútne nevšímaj a neber si ich k srdcu, jednoducho konštruktívna kritika je občas na mieste, ale bohapusté urážanie svedčí o intelekte

    ReplyDelete
  17. stale ked niekto niekoho napada pre istu vec, je to len zrkadlom jeho vlastnych problemov alebo jeho vlastnych nedostatkov ktore na sebe citi/ vidi. Takze si z toho nic nerob, je to len veta ktoru vypustila dana osoba a tyka sa len jej nie teba! Zalezi len na tebe ci si ,,ten debilny kec" pustis do svojho vnutra alebo nie. Tvoja spokojnost , zivot a stastie nezavisi od toho co povie alebo nevie tretia osoba. Tvoje stastie a tvoj zivot zavisi vylucne od teba. A do seba si preto pripustaj len veci, ktore sa neprecia tvojim predstavam o stasti. Pekny den ti prajem, myslim ze vela komentujucich tu na blogu ta presvedcia o tom ze realita je trocha ina nez ju vidi ten typek ktory ta zhodil.

    ReplyDelete
  18. ja som to čítala, ten človek bol fakt idiot.
    vyzeráš super, tie šaty sú krásne :)

    ReplyDelete
  19. Zuzi, vyzeras skvelo a ten "fashion expert" zo vcera je totalne mimo.. ja mam isto viac kil ako ty, ale svoje outfity na blogu prezentujem rada :) bola by to total nuda,keby sme vsetky boli vyziabnute ako modelky! Zelam kazdemu,aby sa vo svojej kozi citil skvelo! ;)

    ReplyDelete
  20. Zuzi, kto ti neda pokoj? mne sa naopak zda, ze si posledne mesiace schudla a okrem toho som ta videla nazivo v meste, takze tucna rozhodne nie si :) mas uplne normalnu postavu, vobec nie oplácanú a si dost vysoka, takze mas plus v tomto :)

    ReplyDelete
  21. Všetkým Vám patrí obrovské ĎAKUJEM! Veľmi ste ma povzbudili. :) Budem si pre budúcnosť musieť vytvoriť hrošiu kožu a neriešiť nepodstatné veci. Teraz viem, že mám podporu od Vás, takže si to veľmi cením. :)
    P.S.: Keď ma nabudúce stretnete v meste, dajte mi vedieť! :)

    ReplyDelete
  22. Zuzi ja som sa ti chcela pozdravit, ale si isla na bicykli, keby si isla pesi, tak ta aj zastavim :)))

    ReplyDelete
  23. ja som raz dostala kompliment, že škúlim takže v pohodičke :-)
    a inak zrovna som pozerala posledné posty a podľa mňa si úplne chudučká, potom som si pozrela tento článok až mi zostal rozum stáť. ľudia sú fakt šiši.

    ReplyDelete
  24. Anonymous09:51

    si velmi chuducka,naozaj,nenapadlo by mi,ze si mala niekedy problemy so stravovanim...
    niektori ludia su kruti, ci je to o zavisti,alebo niecom inom,to netusim...
    ale ja chodievam na tvoj blog prave kvoli tvojim outfitom,ktore su jedinecne a velmi ti pristanu, len tak dalej a nenechaj sa rozhodit inymi...

    venuj svoj cas ludom,ktori ta maju radi, a s tymi ludmi, ktorym lezis "v zaludku" vobec nestracaj cas (moje heslo) :)
    E.

    ReplyDelete
  25. Zuzka, ty si jedno nádherné roztomilé žieňa, na ktoré sa človek môže pozerať len s láskou! nič si z toho nerob, si úžasná a tvoj blog je skvelý! máš naozaj dobrú postavu, ktorú ti môže hoc-kto závidieť!!! a tak to potom asi aj vyzerá... :).

    nič sa neboj, svoj "fanklub" určite nestratíš, pretože ľudia, ktorí ťa majú radi, ťa majú radi pre to, aká si a nie preto, aby ti diktovali, aby si na sebe zmenila toto alebo hento... si nádherná a úžasná! ostaň hlavne sama sebou :).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  26. Moc krásné šaty, parádní :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. krásne šaty :)

    http://sanni-zuzi.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  28. iba blbec riesi somariny, a hlada chyby aj tam kde nie su. dufam, ze dotycny je krasny ako obrazok " " a aspon niekto ho ma rad taky aky je.
    si pekna a velmi ti to pristane.

    ReplyDelete